Oletko käynyt Tuurin kyläkaupassa ?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Olen ja siellä on aina ihan hirvittävän kuuma! 🥵
Tämä
Tuhat kertaa. Ruokapuolesta en niin välitä, mutta tavaratalon puoli on ihan kiva. jos tykkää shoppailla vaatteita, niin isot valikoimat.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa on aina n. 20 astetta. Hirvittävän kuumako?
Siellä kuljetetaan paljon väsyneitä lapsia ja koiria ostoskärryissä. Voisiko niihin kärryihin hankkia sellaisen seisomalaudan, ettei tarvitse lähes teini-ikäisiä lapsia tunkea sinne kärryyn? Vesalle vinkkiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa on aina n. 20 astetta. Hirvittävän kuumako?
Ehkä kuumuus tulee kilometrien kävelystä?
Kerran tuli poikettua Ähtärin reissun yhteydessä. Ei herättänyt sen kummoisempaa fiilistä kuin Minimanissa, Tokmannissa tai muussa vastaavassa käyminen. Isompi kuin muut ei sen ihmeempi.
Vierailija kirjoitti:
Siellä kuljetetaan paljon väsyneitä lapsia ja koiria ostoskärryissä. Voisiko niihin kärryihin hankkia sellaisen seisomalaudan, ettei tarvitse lähes teini-ikäisiä lapsia tunkea sinne kärryyn? Vesalle vinkkiä!
Ihan höpöjuttua tämäkin. Käyn kerran viikossa ja vain kerran olen nähnyt koiran tällä vuosituhannella. Ehkä kesälomakaudella voi lasten poukkoilu häiritä.
Kaikkihan siellä on käynny... ootko ihan pöllö
Mauttomuuden huipentuma se itse rakennus, keskellä peltoja roomalaista palatsilinnoitusta jäljittelevä kolossi.
Sisällä samaa kamaa kuin muuallakin, hintataso ei edullinen.
Aivan mahtava Vallilan osasto, pelkästään se riittää syyksi käydä siellä.
Onhan sielä sitten kaikkea muutakin osastotolkulla Arabiaa, Marimekkoa jne.
Vesan pihvi/pitsa ravintola on hyvä.
Missä semmoinen on ja mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Ylivieskassa.
Lol
Lukeeko muumissa valmistettu Vietnamissa?