Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutua, että rinnat näyttäisi sopusuhtaisemmilta?

Vierailija
24.03.2026 |

Ärsyttää kun tissit pönköttää isona edessä. Laihdutusurakka on menossa, mutta miten pukeutua tällä hetkellä kun varustus on edelleen D-kuppi? Olo on kuin maatalon emännällä, ärsyttää

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-kuppi on kyllä keskikokoa... Mutta käytä braletteja mitkä ei nosta niitä hinkkejä niin palloiksi/etumusmuuriksi toisin kuin jotkut kaarituelliset tai tiukat urheilurintsikat.

Vierailija
2/9 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanna niitä ylpeydellä ja uljaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-kuppi on kyllä jo aika povekas, itselläni haasteita mahtua rintojen kohdalta muuten sopiviin puseroihin ja takkeihin

Vierailija
4/9 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todennut, että pakko vaan pitää löysiä paitoja ja unohtaa topit kokonaan. 

Vierailija
5/9 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voit lohduttautua sillä, että kun tissit ovat isot, niin maha näyttää suhteessa pienemmältä.

Isorintaiselle voivat sopia esim. V-malliset pääntiet, paitapuserot(ilman rintataskuja), joissa on sisäänotot/muotolaskokset, 30-50 -luvun tyyliset kesämekot jne.  Materiaaleina taas hyviä ovat viskoosi, tencel, cupro ja muut laskeutuvat. Youtubesta voi hakea ohjeita esim How to dress with fuller bust. Hyvät alusvaatteet ovat tärkeät. Itse pidin rintsikoitten päällä vielä urheilutoppia.

Vierailija
6/9 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-kuppi täällä. Kannattaa selvittää se oma oikea kuppikoko, todennäköisesti se on isompi ja ympärys pienempi, jos ns. D-kupille ei löydy istuvia vaatteita. 

Mittanauhalla selviää omat mitat, ly, vy, ry, jolloin vastuullisista verkkokaupoista ostaminen on helpompaa. 

Vierailija
7/9 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeudu kokonaan samaan väriskaalaan, itse suosin mustaa pikku väriasusteilla, toimii ja muutkin värit ok, esim vihreän eri sävyt

Vierailija
8/9 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J-kuppi täällä. Kannattaa selvittää se oma oikea kuppikoko, todennäköisesti se on isompi ja ympärys pienempi, jos ns. D-kupille ei löydy istuvia vaatteita. 

Mittanauhalla selviää omat mitat, ly, vy, ry, jolloin vastuullisista verkkokaupoista ostaminen on helpompaa. 

Ap on vastikään siirtynyt c-kuoista d-kuppiin kun tissit tursusivat yli niistä yli. Kuppi tuntuu nyt sopivalta mutta sitten kun siihen laittaa jonkun paidan päälle, näyttää siltä kuin ois pienet porsaat pylly pystyssä keskellä rintakehää. Ahdistaa jo ensi viikonlopun meno, viimeksi oli jo joku ukko läähättämässä isoja tissejä

Vierailija
9/9 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on mulla vähän tissejä mutta aina ollut pullottava maha. Saisi olla isommat rinnat että korostuisivat yli  mahan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi