Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Minkälainen rahankäyttäjä olet?

Vierailija
06.05.2007 |

Itse olen pihi monessa suhteessa, kierrätän lelut, lasten vaatteet (myös omia), teen itse ruoat. En osta mitään velaksi ja säästän jos tarvitsee esim. jotain isompaa hankkia. Tarjouksia seuraan ja teen hintavertailuja.

Tämä tapa jäi pitkän opiskelun ajalta, vaikka olisi varaa elää vähän leveemminkin.

Hauskaa miten sitä tottuu sniiduilemaan, samaahan on puhunut mm. Jodie Foster joka ei osaa tuhlata mihinkään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin omia vaatteitani en nykyään jaksa pahemmin kierrättää. Usein ne menevät niin huonoiksi, ettei niistä enää ole kuin räteiksi tai roskikseen. Tarjouksia seuraan satunnaisesti, mutta toisaalta ostan kyllä laadukasta ruokaa vaikka maksaisikin enemmän. Sama koskee muita tavaroita.

Velkaa vältetään ja vararahaston yritän pitää aina kunnollisena. Joitakin ihmisiä seuratessa tunnen itseni oudoksi. Toisaalta on vähän pakko, kun molempien tulot ovat aika pienet ja vielä epävarmat.

Vierailija
2/2 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saa ne mennäkin, kyllä sitä tässä talossamme on aikamoinen omaisuus kertynyt, eli jotain pysyvääkin saanut aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla