Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan Tinderissä mätsännyt ketään vain kertoaksesi, miten huono hänen profiilinsa on?

Vierailija
24.03.2026 |

Profiiliteksti puuttuu tai jotain 'kysymällä selviää'. Huonot kuvat. Ja huonot kuvat ei ole yhtä kuin huono ulkonäkö. Vaan esim tärähtänyt tai selkeästi vanha kuva, kaikissa aurinkolasit, ilme kuin masentuneella sarjamurhaajalla jne

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä uskaltaisi tehdä noin koska olen kuullut että näihin sovelluksiin voi saada pysyviä porttikieltoja ja jos saat yhteen match groupin omistamaan sovellukseen porttikiellon niin voit samalla saada myös muihin heidän omistamiin sovelluksiin porttikiellon.

Vierailija
2/4 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei mulla ole aikaa ja halua alkaa opastaa n. 75 % deittisovellusten käyttäjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten uskomatonta miten miehet on sokeita omille kuvilleen. Voi toki naisetkin olla, mutta niitä en juuri näe. Monien ilme kuvissa on masentunut, vihainen, tuskainen, kertakaikkiaan negatiivinen. Jos on edes hymyntapainen, niin se on jo paljon! On vaikea kuvitella kiinnostusta ihmiseen joka näyttää kuvassa kärsivänsä erittäin pahasta ummetuksesta.

Vierailija
4/4 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olen huomannut että aika moni mies pyrkii mätsäämään naisia vain päästäkseen miesselittämään heille jotain. Tai en tiedä, ajatteleeko ne, että se miesselittämisellä aloittaminen voisi johtaa myös treffeihin. Minulle on heti alkajaisiksi miesselitetty mm. että ammattini on turha ja minut tullaan korvaamaan tekoälyllä parissa vuodessa. Kelatkaa mikä hurmuri! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä