Mikä on boikottilistasi? Mitä siihen kuuluu?
Oma boikottilista on S-ryhmä ja Fazer.
Kommentit (14)
Boikotoin yrityksiä, jotka ovat liimanneet ovilleen "tervetuloa lemmikkiystävät" -tarran. Olen allerginen noille lemmikeille, joten pidän tuollaista ilmoitusta nyrkiniskuna kasvoihin. Jos en kelpaa heidän tiloihinsa synnynnäisen allergiani kanssa, niin en koske koko yritykseen pitkällä tikullakaan. Pitäkööt tunkkinsa.
Yhdysvaltalaiset ja venäläiset tuotteet. Venäläisiä nyt ei ole muutenkaan missään, joten helppoa, mutta USA on osin mahdoton. Lisäksi Temu, mutta en ole muutenkaan koskaan tilannut.
Temu Gigantti Oomi Kotipizza ja pikaruokaketjut Elisa Spr ja seurakuntien kirpputorit
Vierailija kirjoitti:
Boikotoin yrityksiä, jotka ovat liimanneet ovilleen "tervetuloa lemmikkiystävät" -tarran. Olen allerginen noille lemmikeille, joten pidän tuollaista ilmoitusta nyrkiniskuna kasvoihin. Jos en kelpaa heidän tiloihinsa synnynnäisen allergiani kanssa, niin en koske koko yritykseen pitkällä tikullakaan. Pitäkööt tunkkinsa.
Alapeukuttajille tiedoksi, että nuo yritykset rikkovat perustuslakia. Perustuslaki sanoo, ettei ketään saa asettaa eriarvoiseen asemaan terveydellisen syyn perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajille tiedoksi, että nuo yritykset rikkovat perustuslakia. Perustuslaki sanoo, ettei ketään saa asettaa eriarvoiseen asemaan terveydellisen syyn perusteella.
Eivät riko.
Yritys ei ole velvollinen tarjoamaan vaikkapa myöskään esteetöntä kulkua pyörätuolin käyttäjille jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät riko.
Yritys ei ole velvollinen tarjoamaan vaikkapa myöskään esteetöntä kulkua pyörätuolin käyttäjille jne.
Jos yritys muuttaa toimintaansa niin, että se samalla sulkee jonkin ihmisryhmän ulos terveydellisen syyn perusteella, niin kyllä se silloin syyllistyy syrjintään. Eri asia on, jos liiketila on valmiiksi sellainen, ettei sinne pääse pyörätuolilla.
Hesari ja muut vassarimediat. Sanomia en boikotoi, koska Iltasanomissa edes vähän tasapuolisuutta.
Kaikki vegaaniset korvikeruoat.