Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku vaihtaa äitiyspakkauksen?

06.05.2007 |

Heissan,

Odotamme tyttöä ja toiveistamme huolimatta saimme tietysti vuoden 2006 äitiyspakkauksen. Onko täällä joukossa joku joka saa vuoden 2007 pakkauksen kesäkuun puoleenväliin mennessä ja haluaisi vaihtaa pakkauksen kanssani? Itselläni on laskettuaika juhannuksena ja asustelemma pääkaupunkiseudulla. Olen ainoastaan kurkistanut tuonne pakkaukseen, jotta sain tarkistettua kumpaa vuosimallia se on. Jos olet kiinnostunut vaihdosta voit laittaa viestiä tänne tai mailata suoraan elinahamalainen(AT)luukku.com

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Nani, oletkos jo saanut äitiyspakkauksen? Mietin tässä, että mitä teen pakkaukseni kanssa, mutta jaksan kyllä odotella jos vaikka saisin tuon 07 pakkauksen ;).

Terkuin,

Ellu

2/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ku en ole vastannut mitään olen ollut nettipimennossa tän viikon..

Mulle ihme kyllä pakkaus tuli tiistaina ja se on sun kannalta valitettavasti se vanha painos...olin kyllä itsekkin jo ihan varma että saan sen 2007 version, ku alkoi viime viikolla tulla tietoja sen uuden jakamisesta tällä viikolla, mutta mun paketti oli jo laitettu postiin jo viime viikolla..(positiivisella mielellä ihmettelen kelan toiminnan nopeutta :)) Joten nyt meni näin päin, sori ku kerkesin vähän jo antaa sulle toiveita...

Hyviä vointeja loppuraskauteen!

Nani76 ja Vilperi 27+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille taas odotetaan poikaa ja mielestäni tuo vanha pakkaus sopisi pojalle paremmin ku tuo uus..

paperit vein viime viikolla kelaan, joten en vielä tiedä kumpi paketti sieltä tulee..mutta jos meille se uusi tulee, olen ihan valmis vaihtamaan paketin...

mutta täytyy nyt siis kattoa kumpi sieltä ensin tulee ja keskustella vaihdoista vasta sitten..

Nani76 ja Vilperi 25+1

Vierailija
4/8 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten löytyykö ketään kuka haluaisi vaihtaa pakkauksen uuteen tai jos et halua koko pakkausta vaihtaa niin osia esim. makuupussin, toppapuvun, kevyt toppapuvun...

T.Ellu

Vierailija
5/8 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alkavat jakamaan niitä ilmeisesti tässä lähiaikoina. Ainakin jos noihin " huhuihin" on uskominen. Olisi aivan uskomattoman upeaa, jos vaihdat pakkauksen kanssani (uskon vakaasti, että saat sen 07 version ;)). Oletko yhteydessä minuun suoraan sähköpostilla?

T.Ellu

6/8 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö niin, että otan sinuun sähköpostilla yhteyttä, kun pakettini saapuu..siis joka tapauksessa oli se sitten kumpi tahansa...Otin osoitteesi ylös..

Nani

Vierailija
7/8 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelan sivulla on ainakin vielä kuvat vanhasta.

Sain itse vähän aikaa sitten 2006 pakkauksen, ja kovasti kiinnostaisi kans vaihtaa uuteen.

Vierailija
8/8 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tulossa ja haluaisin todella tuon 06-pakkauksen. Laitan tähän samaan aiheeseen nyt. Mulla la 14.6. ja odottelen pakkausta kahden viikon sisällä.

Ja tuossa taas linkii sen uuden pakkauksen sisältöön: http://irc-galleria.net/archive.php?nick=MiRaAkKeLi_&album_id=all

rouvaii