Naaman keltaisuus
Mistä voi johtua naaman keltaisuus? Muita juttuja pistänyt merkille: tumma virtsa, vaalea uloste, joskus vatsakipu. Lähteekö keltaisuus itsestään?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut otettua kuppia kaksin käsin ja kauan?
En juo alkoholia lainkaan. 😭. Porkkanaa olen syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Eli sellaista trollailua tänään.
Kannattaa ruveta miettimään hautajaisjärjestelyjä. Hyvinkin vielä voi ehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole trolli. Oisin halunnu kuulla että tää tästä lähtee itsestään. Ei sit varmaankaan. Kai se on päivystykseen mentävä. Mutta mitä ne tälle voi?😭.
Budhan henki jogaguru. Joku carrymauste ja soijakastike. Kuin keltakuume mitä vastaan on olemassa rokote. Dengue kuume ja muu trooppinen tauti. Dalai ja shamaanit jakaa keltaista henkeä . Budhasta virtaa. Budhan ja Thaimaan lempiväri on keltainen ja oranssi . Munkeilla on keltainen iho ja oranssit vaatteet. Helsingin Malmilla on lähes uusi budhakeskus . Malmilla on myös helluntaiseurakunta ja yhdistys. Kuin kiinalaisia. Budhaa tulee . On myös nuudeli pakkaamo thai duudeleita. Soijakastikkeella on liikaa suolaa. Maustekastikkeissa on. Liika sokeri on myös paha juttu. Ota omena juo vettä . Lakritsat myös kellastuttaa ja tee. Betakaroteeni vähän kellastuttaa . Kyllä punajuuri värjää ulosteesi punaiseksi sillä kaikki ulostuu mitä syö. Katso budhan munkkeja kyllä ne on keltaisia Kiinassa ja Intiassa.
Vierailija kirjoitti:
Heti lääkäriin, jos on totta.
Millainen ihminen alapeukuttaa tätä?
Vierailija kirjoitti:
Jotain maksan kanssa.
Kokoperunoita ja punaviinikastiketta suosittelen.
Oletteko ollut joskus hullun lääkärin tai myyjän kanssa ? Ei vaan millään voi ymmärtää . Taas kun vedetään beroccaa muututaan oranssiksi ja porkkanamehua . Betakaroteeni syödään ennen solariumia .
Maksa, sappi, haima.
Susta otetaan ensin paljon verikokeita, jotta paljastuu, missä häikkää. Sen jälkeen ehkä vatsaultraa. Niiden perusteella sitten jatkot ja hoidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole trolli. Oisin halunnu kuulla että tää tästä lähtee itsestään. Ei sit varmaankaan. Kai se on päivystykseen mentävä. Mutta mitä ne tälle voi?😭.
Mitä voi? No jos on vaikka tulehdus, se hoidetaan kuntoon! Mars matkaan lääkäriin jos olet tosissasi.
Helluntailaisia on keltaiset silmät . Kun budha henkii . Thaikut kellertävät koska budhan henki. Olette ilmeisen sokeita .
Keltaisuus johtuu liiallisesta bilirubiinin määrästä veressä.
Vierailija kirjoitti:
Maksa tai haima. Kannattaa mennä lääkäriin.
Maksa, ei haima, paitsi jos pankreatiitti, joka sappikivet aiheuttama.
VARMAA jos käy uimassa keltaisella merellä ....
Nou hätä! Olet katsonut liikaa Simpsoneita.