Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet hankkinut kevätvaatteita?

Vierailija
23.03.2026 |

Ihana kevät on koittanut, ja tekisi mieli pukeutua siististi ja kauniisti. Vaatekaapissa kaikki näyttää vanhalta ja epäsiistiltä. Mutta aina sama juttu: jos hankin jotain uutta, vaikka puseron, niin samalla tarvitsen siistin hameen tai housut ja vanhat kengätkin näyttävät sitten kulahtaneita, joten pitäisi ostaa vielä uudet kengätkin. Joten en hanki mitään, kun ei kerta kaikkiaan ole varaakaan. 

Joko sinä olet uusinut vaatevarastoasi? Oletko tyytyväinen hankintoihisi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kylmä, että pitäsi ennemminkin hankkia lisää lämpimiä vaatteita. Siis kylmä ulkona sekä myös sisällä. Palelen villavaatteista huolimatta ja olen vaihdevuosi-ikäinen, joten kuumahan tässä pitäisi olla mutta ei ole.

Vierailija
22/25 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden keväisen paidan ostin. Niitä on vähän vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aikalailla riittää että on siisti kevät takki ja kengät. Pidän niitä hyvin ja huollan. Hyviä merkkejä, laadukkaita ja kestäviä. Samat on ollut viimeiset 5vuotta. Kevät kestää niin kovin lyhyen aikaa, sen pari kuukautta. Mulla on joka sesongille omat vaatteensa ja värinsä. Juuri pakkasin talvivaatteet pois ja otin kevät vaatteet esille.

Vierailija
24/25 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi nyt jo lämmin! Suomen talvi on liian pitkä.

Vierailija
25/25 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut pellavahousut ja kesämekon kaupasta sekä takin kirpparilta. Painoa tippunut niin vanhat tippuivat päältä enkä saanut modattua niitä järkevästi, joten myyn ne eteenpäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän