Homo, oletko mieluummin top vai bottom?
Kommentit (25)
Entä ite, ap? Taidat olla bottom, pikkuinen pyllypoika?
Olen bi ja olen suoleen ottava ja antava. Harvoin vaan itse saan.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys kun pieni vilkaisukin alan sivustoille kertoo, että bottomeita on moninkertaisesti enempi.
Aha. Ei kaikki ole tommosia asiantuntijoita.
Suomen homoista noin 80% on bottomeja.
Top. Pelkästään. Toisin päin ei ole ikinä kiinnostanut.
- Jääkiekkojätkä 24 v
Tuohan on pitkälti synnynnäinen juttu kuten homouskin. Kokemukseni mukaan valtaosa homoista on versatile eli haluaa sekä antaa että saada. Osa on sitten vain bottom tai vain top. Itse olen ollut aina ns. täysin top.
Harvoin saat suoleen? Jos et nyt aivan tolkuttoman lihava ja susiruma ole, niin luulisi toppeja löytyvän.
Vierailija kirjoitti:
Suomen homoista noin 80% on bottomeja.
Lähdettä tälle?
Hah. Joko homojakin on kohta kahta sukupuolta?
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä sukupuolesta ole kyse vaan preferenssistä ja siitä että kaikki homot eivät ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä sukupuolesta ole kyse vaan preferenssistä ja siitä että kaikki homot eivät ole samanlaisia.
Onhan. Sukupuoli on mielipideasia. Ja niitä oli aiemmin lähes viisikymmentä.
Hulluksi on mennyt.
Monella heterolla on virheellinen käsitys että kaikki homot haluavat automaattisesti munaa. Ehei, meitä top-homojakin on, joita muna ei kiinnosta. Yhtä homoja tai jopa vielä homompia ollaan kun miehen perse kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluksi on mennyt.
Eihän. Nyt oli ja on kyse homomiehen seksuaalisesta preferenssistä eli onko ns. ottava vai antava osapuoli.
Top, eikä suomalainen perusjuntti edes kelpaa, painosta 30kg pois ja jonkinlainen pesu päivittäin pakolliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluksi on mennyt.
Eihän. Nyt oli ja on kyse homomiehen seksuaalisesta preferenssistä eli onko ns. ottava vai antava osapuoli.
Voi kai noikin homojen mieltymykset kuvitella eri sukupuoliksi kuten nainen jota pannaan ja mies joka panee.
Lol...jo valmiiksi tuolle mainitulle vertaukselle.
Onko TOP-miehillä siis hyvät oltavat, saanti on varmaa
Olen bi mies ja riippuu päivästä ja seurasta. Eli vers olen
Olen ottava osapuoli koska minulla on pieni muna mutta tiukka persereikä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on paras.:)))).
Tyhmä kysymys kun pieni vilkaisukin alan sivustoille kertoo, että bottomeita on moninkertaisesti enempi.