Tietääkö nainen jos mies pettää?
Kommentit (9)
Siksi se oli niin hirveä shokki, kun mies tunnusti. Ja senkin hän teki vastas, kun syyllisyys alkoi painaa pahasti, kun hän tajusi kuinka paljon pettäminen mua loukkais.. Siis oltiin oltu vuosia yhdessä ja luulin, että meillä on sama suhtautuminen pettämiseen, että sen pahemmin ei voi toista loukata. No mies ei ajatellut yhtään niin, vaan että jos ei siinä ole tunteita mukana, niin se ei merkitse mitään. Kerran sitten tuli puhetta pettämisestä ja ällistyin, että ei oltukaan samaa mieltä. Sen jälkeen mies alkoi käyttäytyä todella oudosti, ei halunnut koskea mua ollenkaan?? Ja lopulta tunnusti pettäneensä monta kuukautta aiemmin :-( MITÄÄN en ollut huomannut.
mies tuoksuu erilaiselle, alkaa puhua eri tavalla, hänelle tulee uusia tapoja sängyssä
Jokin yksittäinen kerta jää helpommin huomaamatta.
Riippuu tietysti, miten hyvin miehensä tuntee/kuin kauan yhessä on oltu! Mut se on totta, et sänkyyn saattaa tulla uusia juttuja ja asentoja yhtäkkiä! Kai pitkään yhdessä olleet ihmiset toisesta huomaa, jos toinen pettää... Siis jatkuvasti ainakin..!!
nään heti miehestäni läpi jos on tehny jotain mistä minä en tykkää.
ja heti, ensinnäkin mies alkoi huolehtia paremmin ulkonäöstään, suutelutapa muuttui, rakasteli myös eri tavalla, ja sitten se vieraan naisen tuoksu minä olen sellainen nuuskuttelija ihminen, tykkään nuuskia kaulalta tuoksuja, niin haistaahan se kun toinen tuoksuu ihan erilaiselle.
Ikävä kyllä.
t. kahdesti petetty ja onnellisen pian ex-vaimo