Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Varmaan talletuskorot alkaa nousemaan.
22.03.2026 |
Olisi kiva kun sais taas 3% tai jopa 4% korkoa pankista... nyt saan vain 2% mutta rahat vapautuu kohta säästöpankista.. kannataako odottaa vielä ennen kuin sitoo ne uudestaan?
Kommentit (3)
Joo toivottavasti op prime nousee pian. Mun talletusstilillä on se korkona.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ensi viikolla tarjoavat 3% mutta pitää sitoa pitkäksi aikaa
Alue: Aihe vapaa
Korot ovat jyrkässä nousussa olleet jo konkin aikaa ..