Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
"Vielä on mahdollisuuksia nollakasvuun"
22.03.2026 |
HA-HA-HA-HA-HA
SUOMI ON NIIN PASKA MAA ETTÄ NOLLAKASVUKIN ON MAHDOLLISUUS
🤣🤣🤣
Vielä on mahdollisuuksia nollakasvuun, tiivistää tilanteen IS:lle Elinkeinoelämän tutkimuslaitoksen Etlan toimitusjohtaja Aki Kangasharju.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
EK. Tuo ulkomaalaisten yritysomistajien edunvalvontakorporaatio ehdottaa taas että halpatyövoimaa lisätään ja suomalaisille työntekijöille annetaan virsua. EKn tavoite on hyvin epäisänmaallinen Suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan rapauttaminen.
https://yle.fi/a/74-20216434