Huumehäädöt lisääntyvät kiihtyvällä tahdilla, eikö persujen pitänyt korjata huumeongelma?
Taas yksi asia mikä jäi puheiden tasolle, eikä mitään ole tehty.
Kommentit (129)
Minua ei vantaalaisena kiinnosta maahanmuuttajista kohkaaminen yhtään, niiden kanssa elo täällä sujuu vaivatta ja ovat suurin osa työssäkäyviä (täällä asuinalueellani).
Mutta alati paheneva päihdeongelma on kyllä vaikuttanut turvallisuuteen ihan konkreettisesti, ei täällä voi enää oikein edes lasten kanssa asua. Mut täähän ei kiinnosta persuja, koska nää narkit on suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeiden ostajat ovat syyllisiä tähän huumerikollisuuteen. Ei ole mitään viihdekäyttöä on vain huumeiden käyttöä ja viihdekäyttäjät ovat samoja narkkeja kuin muutkin narkit, MUISTAKAA TÄMÄ.
Huumeiden ostajat rahoittavat rikollisjärjestöjä ja huumekauppaa. Edellinen pääministeri viitoitti tietä tälle huumemaailmalle, viihtyi itsekin huumepiireissä. Nauttikaa nyt SDP:n äänestäjät tuloksistanne.
Syy on huumeiden vastainen sota joka alkoi 80-luvulla. Sitä ennen kun huumeet olivat laillisia ja niitä sai ostaa vapaasti apteekista ei huumeongelmaa ollut.
Syy on huumeidenkäyttäjät. Kukaan ei pakota käyttämään.
Eikä kukaan pakota postaamaan näitä kommentteja, joissa ei ole mitään järkeä.
Nauran makeasti jokaiselle yliannostukseen kuolleelle tai kämppänsä menettäneelle nistille. Oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nistit pitäisi ampua tavattaessa, jauhaa koiranruoaksi ja myydä valtion piikkiin.
Kiitos kun jaoit näkemyksesi, se kertoo että olet syvemmällä kuin yksikään huumeiden käyttäjä.
PERSUHULLU EI SAA PAKKOMIELLETTÄ POIKKI
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti niskalaukaus nisteille aloite ei mennyt läpi
Ehkä se kuitenkin toteutuu joskus kaltasillesi ihmisen irvikuville.
Vierailija kirjoitti:
Nauran makeasti jokaiselle yliannostukseen kuolleelle tai kämppänsä menettäneelle nistille. Oma valinta.
Minä nauran sinulle.
Miten persut voisivat poistaa ongelmat, jos väärinkäyttäjät käyttävät kaikista kielloista ja toimenpiteistä huolimatta? Persut ryhmänä ovat eri asia, kuin ne väärinkäyttäjät. Ongelmakäyttäjien pitää lopettaa.
Kannatti jahdata pirikauppiaita, jolloin peukuttajat pääsi markkinoille. Tyypillinen huumeiden vastaisen sodan "onnistuminen". Kun luot tyhjiön, se täyttyy aina. Pitääkin luoda täysiö.
Ainoa järkiratkaisu on siis alkaa jakaa essoa ilmaiseksi. Siitä tulee paljon parempi meininki narkeille, lähinnä halailevat kaikkia, ei mene pää aivan sekaisin, ja silti saavat ihan riittävät "olot" aikaiseksi, ettei muuta välttämättä tee mieli. 90-luvulla essoa veti briteissä lähemmäs 7% nuorista, eikä ne tainneet missään sillan alla majailla - kävivät klubeilla bailaamassa.
Subu ja muut opioidit vähän eri homma. Niitä varten pitää tehdä erämaahan jotain gulageja, missä saa toipua rauhassa.
Helppo huudella ratkaisuja, jos ei ole kestänyt itse pelossa asumista tällaisten takia, enkä tarkoita mitään kannabispöyhyisiä, ehkä joskus ovat psykoosissa ja silloin vaarallisia, vaan sekakäyttäjiä ja vahvempia käyttäviä, jotka ovat ennalta arvaamattomia, mieli muuttuu noilla hetkessä, varmasti hyvä esimerkki Malminkartanon vanhuksen puukotus. Itse olen myös asunut alueella, jossa naapuri välillä muuttuu väkivallalla uhkailijaksi aina, kun on vieroitusoireet, myös samalla henkilöllä olen psykoosin nähnyt ja juossut itse karkuun. Ja meillä päin ei kaupunki häädä samaa reppanaa pois, asuu samoissa taloissa kuin minäkin. Hänen annetaan vain olla, pieni väkivaltainen reppana kun on, valituksetkaan naapureilta eivät auta.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011888521.html
Kokoomuksen Tere Sammallahti haluaa käyttöhuoneet sekä kannabiksen dekriminalisoinnin Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Edes persut eivät voi mitään vihervasemmiston paapomille narkeille.
Eivät tunnu voivan millekään mitään. Mutku Sanna!
Vihervasemmisto myy huumeita lapsille. Suomessa on maailman korkein nuorten huumekuolleisuus.
Kiitos ihana vihervasemmistolainen huumekauppa!
Vihreät haluaa rajoittamattoman huumekaupan Suomeen
Vihreät haluaa tehdä Suomen lapsista ja nuorista sukupuolisekavia narkomaaneja.
Kelalla pitäisi olla oikeus tarkistaa jos tuet on laitettu huumausaineostoksiin. Luonnollisesti 50% leikkaus tukiin jos huumeita on ostettu .
Juuri niin, asian korjaaminen oikeasti voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes persut eivät voi mitään vihervasemmiston paapomille narkeille.
Sitten voisivat poistua politiikasta ja antaa tilaa heille jotka asialla voivat jotain. Huumeongelma on minusta yksi tärkeimmistä teemoista maahan muuton ohella. Nämä kaksi aiheuttavat rikollisuutta Suomessa.
🤣
Tässä talossa olen asunut 10 vuotta ja tässä asui yks huumehörhö. Se varasti 13 pyörää tämän talon asukkailta ja osa pyöristä löytyi sen asunnosta ja loput se oli myynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nistit pitäisi ampua tavattaessa, jauhaa koiranruoaksi ja myydä valtion piikkiin.
Sä oot niin mun@ton jätkä, että sä et puolusta ees ittees, jos näin käy. Ei oo ihme, että elät elämäs mamman kamarissa runk@ten.
No jää mimmit ja bibibiletys mulle, hinttî.
Vierailija kirjoitti:
Poistuuko huumeongelma kun huumehörhöille ei anneta kaupungin asuntoa? Helsingissä paljon asuntoja tyhjillään, jokuhan ne kulut maksaa!
Joo, levitetään huumeongelma jokaiseen kerrostaloon: vihvassun ilosanoma jokaisen kodin naapuriin!
Meinaatko ne rakkaat verorahasi tähän sijoitaa oho?