Syötkö konserteissa Suomessa?
Kysymys ei koske festareita eikä konsertteja joissa on väliaika!
Syötkö konserteissa joita järjestetään Suomessa esim. Jäähallissa, areenalla tai stadionilla?
Mä en koska olen siellä katsomassa konserttia katsomon puolella, enkä syömässä ja juomassa ylihintaisia ruokia ja juomia baarialueella.
Kommentit (33)
En mene elämyksiin syömään. Ei tule nälkä eikä hermostuta niin, että jotain ylihintaista pitäisi jonottaa ja mässyttää.
Katsokaa elokuva EPIC, siinä näytetään myös Las Vegas - yleisöä, jolla mukavat pöydät ja istuimet. Tarjoilijat juoksevat koko ajan. Siinä on tyyliä. Voi vaikka napostella jotain ja drinkit voi laskea kädestä.
11% vastaajista syö. Taitaa tulla persnettoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin viime vuonna jääkiekkopelissä ja söin siellä katsomossa popkornia. Erätauolla ostamani hodarin söin myös istumapaikallani. Iso osa erätauosta meni ensin vessajonossa ja sitten snäkbaarin jonossa. Olihan se ihan törkeän hintainen, mutta oli elämäni ensimmäinen jääkiekkopeli paikan päällä, joten halusin täyden kokemuksen.
Konsertit on vähän eri asia, kun ei ole mitään taukoa niin kuin peleissä on erätauot.
Konserteissa on väliaika. Et ole kai koskaan käynyt, koska tuollaista väität?
Joo jossain klassisen musiikin konserteissa, mutta ei ole yhdessäkään areena/jäähalli/olympiastadionin rock tai pop konserteissa joissa olen käynyt ei ole ollut väliaikaa ja niistä tässä on puhe.
Vierailija kirjoitti:
Massive Attackin konsertissa on vegaaninen menu. Melkein loppuunmyyty Helsingin konsertti jo.
Metallican konsertissa oli pelkkä Lihamenyy..
Grillikylkeä. Possunniskaa ja Kasviksettomia Burgereita.
Olen käynyt paljon keikoilla, enkä ole syönyt niissä koskaan. Syön ennen keikkaa kotona, ravintolassa, junassa, miten nyt sitten onkin.
En osta paikan päältä mitään, mutta vien aina mukanani laukussa pienen juomapullon ja karkkia, ja niitä syön ja juon esityksen aikana. Mun laukkua ei oo koskaan tarkastettu eikä kukaan järkkäri oo koskaan sanonut mitään vaikka en piilottele juomista/syömistä.
Nordiksella ainakin saa juomat viedä katsomoon. Eli haen juoman jonkun ei-lempparibiisin aikana ja sitten juon sen keikasta nauttien katsomossa.
Ruuan syön ennen keikkaa hyvässä ravintolassa ja ehkä kotimatkalla haen jotain pikaruokaa, jos konsertti on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
11% vastaajista syö. Taitaa tulla persnettoa.
Alle 8% tällä hetkellä.
Hintataso tekee sen että ei tulisi edes mieleen. Ruokien ja juomien laatutaso sitten taas sen että en söisi silti vaikka sitä hintaa laskettaisiin edes johonkin järkevämmälle sfäärille eli vähintään puolet pois hinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Hintataso tekee sen että ei tulisi edes mieleen. Ruokien ja juomien laatutaso sitten taas sen että en söisi silti vaikka sitä hintaa laskettaisiin edes johonkin järkevämmälle sfäärille eli vähintään puolet pois hinnoista.
Kaikkialla nykyään ihan hirveät hinnat.
Joo tää oli mullekin uutta, mutta näin ilmeisesti on. Peta on jopa palkinnut Massive Attackin vegaaniruoan tarjoamisesta kiertueilla.
Yritin katsoa ihan uteliaisuudesta mitä tulevilla Käärijän ja Rushin keikoilla on mutta en löytänyt infoa.
Kyllä toisaalta sapuska voi hyvinkin liittyä artistiin, konsertin teemaan ja siihen mikä kaikesta yhteensä tekee sen tunnelman.
Käärijän keikalla voisin kuvitella että juomana on piña coladaa esimerkiksi. Ehkä jotain vihreää.