Tajusin juuri, miksi mieheni on naisten mieleen
Tapasimme 40+. Hän ei ole koskaan kai ollut pitkään sinkkuna. Tajusin taas tänän, miksi ei.
Hän kävi kaupassa ja toi pullon shampanjaa ja mansikoita. Siis ihan minua ajatteli.
Osti myös makkaraa ja punkkua, josta tykkää, mutta pointti on se, että on huomioi, mitä toinen haluaa.
Ps. Kyse on ajatuksesta. En oikeastaan ymmärrä, mitä tekemistä shampanjalla ja mansikoilla keskenään, mutta arvostan huomioimista ja anteliaisuutta.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ostiko 3ea erilaista maggara-lajitelmaa ja luxksus-viintä?
Ihan yhtä makkaraa. Tykkää chili-sulatejuustosta. Minä syön niistä yhden.
Ei nyt luksus-viiniä. Se mistä tykkää, maksaa pari kymppiä.
Luulisin, että asiaan vaikuttaa vahvasti myös se, ettei miehesi ole halunnut olla sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Oliko A-luokan makkaraa vai campingia?
En tiedä. Jotain chili-sulatejuustoa. Wilhelm ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että asiaan vaikuttaa vahvasti myös se, ettei miehesi ole halunnut olla sinkkuna.
Totta sekin. Hän on parisuhdeihminen.
Vierailija kirjoitti:
Huomavaisuus on seksikästä
Juu, mutta sitä ei av-incelit tajua.
Ylianteliaisuus on myös kontrolloivaa käytöstä. Lienee omasta tahdostaan ollut parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ylianteliaisuus on myös kontrolloivaa käytöstä. Lienee omasta tahdostaan ollut parisuhteissa.
Ei ole kontrolloiva. Olemme olleet yhdessä jo 12 vuotta, olisin jo huomannut, jos olisi sellainen.
hän huomioi minua aika paljon, mutta tämän päiväinen yllätti. Taas exceeded expectations.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kontrolloiva. Olemme olleet yhdessä jo 12 vuotta, olisin jo huomannut, jos olisi sellainen.
hän huomioi minua aika paljon, mutta tämän päiväinen yllätti. Taas exceeded expectations.
Et sitten tiennyt, että tuollainen anteliaisuus voi kieliä huonosta omasta tunnosta. Ties vaikka on pettänyt sua ja siksi osti sulle mansikoita ja shampanjaa. Kenties hänen anteliaisuutensa yltää parisuhteen rajojen ulkopuolellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hän huomioi minua aika paljon, mutta tämän päiväinen yllätti. Taas exceeded expectations.Et sitten tiennyt, että tuollainen anteliaisuus voi kieliä huonosta omasta tunnosta. Ties vaikka on pettänyt sua ja siksi osti sulle mansikoita ja shampanjaa. Kenties hänen anteliaisuutensa yltää parisuhteen rajojen ulkopuolellekin.
ei tämän päiväinen mikään harvinainen tapahtuma ollut muuten kuon mansikoiden osalta. Hän on tuollainen.
Hän on antelias joka suuntaan. Kerran työn puolesta keräsi kolehdin ja osti naispuoliselle asiallaalle pullonshampanjaa ja kukkapuskan. Nainen hekutti somessa, kuinka sai parasta palvelua. Ei kai ikinä ollut moista kokenut.
Mutta ei, hän ei ole pettäjä eikä pettänyt. Siitä olen varma.
Minä en miehenä arvosta mitään tuollaista minkä voisin itsekin tehdä. Arvostan seksiä naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en miehenä arvosta mitään tuollaista minkä voisin itsekin tehdä. Arvostan seksiä naisen kanssa.
Se on ok. Mutta tiedä: Siksi sinä et saakaan itsellesi hyvää naista.
Vinkki miehille: opettele muutamia silmänkääntö/taikatrmppuja. Näyyä niitä naisille baareissa/kahviloissa. Ei ole seurasta pulaa. Saa käyttää.
Ostiko 3ea erilaista maggara-lajitelmaa ja luxksus-viintä?