Lopetin työt enkä hae mitään tukea tai työtömmyyskorvauksia
Enkä varmaan saisi edes mitään.. pitää koittaa pärjätä omilla... eläkkeeseen on vielä 10 vuotta. Pitää nyt vaan huilata ...
Kommentit (7)
Yllättävän vähällä pärjää jos talo on maksettu
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä totta, mutta talossa voi tulla isojakin rahanmenoja joihin pitää olla varautunut (katto, lämmitysjärjestelmä, vesivahinko tms).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä totta, mutta talossa voi tulla isojakin rahanmenoja joihin pitää olla varautunut (katto, lämmitysjärjestelmä, vesivahinko tms).
Jo se on totta. Mutta kun velan saa maksettua niin pärjää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Itse lopetin 31v.
Hienoa! Itse olen elänyt samoin jo 12 vuotta. Paljon puhutaan voimaantumisesta (ja yleensä pelkkää diibadaabaa) mutta sen voin kertoa että jos jokin on voimaannuttavaa niin se että eroaa valtiosta eikä huoli sen tarjoamia almuja joiden AINUT tehtävä on pitää sinut kiinni tässä sosialistisessa helvetissä mikä Suomeen on rakennettu. Omillaan mennään, ei oteta mitään ja koitetaan olla antamatta mitään. Verotus on varkautta!
Arvostan päätöstäsi ja toivon kaikkea hyvää! Tervetuloa yhä kasvavaan joukkoomme joka AIDOSTI irtaantuu tästä hulluudesta. M49
Hyvä sinä, jos omillasi pärjäät, jos olisi minullakin niin paljon rahaa, lopettaisin työt tai työhaun siihen paikkaan, vajaa pari vuotta ja sitten eläkkeelle.