Wilma, 23, osti Temusta monelle tutun tuotteen pian iholla levisi hurja ihottuma, jonka hoito vaati 15 lääkärikäyntiä: Voi luoja, älkää t
Tilatko!"
Mikä tuote saa tuollaista jälkeä aikaiseksi?
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000011890468.html
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kuorimahanska, se lukee otsikossa.
No ei mulla ainakaan lue. Ap
Mitään kuorimahanskaa ei muutenkaan tarvita. Ei edes ihon kuorintaa.
Kuunnelkaa ja lukekaa, mitä ihotautilääkärit sanovat.
Tilatkaa vain sellaista, mitä ei panna iholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä mulla. Itse olisin veikannut jotain ihokarvojen poistoon käytettävää ainetta.
Vierailija kirjoitti:
Eikä lue otsikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun klikkaa tuo sivun auki, se lukee otsikkorivillä.
Ja ihmettelen kyllä, että sisälsikö tuo kuorimahanska sitten jotain ainetta vai oliko materiaali myrkyllistä vai mitä ihmettä. Täältä ostetuista tavallisista kuorimahanskoista ei kyllä tuollasta tule, vaikka liika kuorinta voi tietysti ärsyttää ihoa, se on selvä.
Toivottavasti kävi yksityisellä, mielestäni tuollaista ei pitäis maksaa veronmaksajien rahoilla.
Nää Temuttaja pälliääliöt sais kyllä maksaa täysimääräisesti nämä tällaiset lääkärikäynnit ihan itse.
Jaa vai niin, ei ihan kaikkea kerrottu kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kävi yksityisellä, mielestäni tuollaista ei pitäis maksaa veronmaksajien rahoilla.
Älä nyt viitsi. Täällä maksetaan yhteiskunnan varoilla tupakoivien keuhkoahtaumasairaudet ja ties mitkä. Missä vedetään raja?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen iho, että se uusiutuu tosi voimakkaasti - tai jotain. Jos en kerran, pari kuukaudessa pese sienen tai muun vastaavan kuorimavälineen kanssa, niin ihon pintaan kertyy tosi paljon sitä kuollutta solukkoa. Saunan jälkeen se ihan rullaantuu ihon pinnalla, eikä lähde pelkällä huuhtelulla. Tietää että on aika kuoria. Kuorinnan jälkeen iho on tosi silkkinen pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihmettelen kyllä, että sisälsikö tuo kuorimahanska sitten jotain ainetta vai oliko materiaali myrkyllistä vai mitä ihmettä. Täältä ostetuista tavallisista kuorimahanskoista ei kyllä tuollasta tule, vaikka liika kuorinta voi tietysti ärsyttää ihoa, se on selvä.
No mä klikkasin, mutta siltikään ei näy. Ehkä mulla ei näy kun luen kännykällä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun klikkaa auki, niin tulee vain tällainen teksti:
"Wilma haluaa varoittaa muita kiinalaisten verkkokauppojen tuotteiden mahdollisista terveysriskeistä. Kuva: haastateltavan albumi, shutterstock
Hyvä fiilis
Varoittava esimerkki
Wilma oli käyttänyt kiinalaisesta verkkokaupasta tilaamaansa tuotetta vain muutaman kerran, kun pelottavat oireet alkoivat. Lopulta paniikki yltyi niin pahaksi, että Wilma pelkäsi tosissaan, mitä kauttaaltaan ihottuman peitossa olevalle jalalle tapahtuu.
IS EXTRAN TILAAJILLE
12:00
Lääkäri katsoi näkyä ymmällään.
Wilma Rinkisen, 23, jalka oli täynnä punaisia näppyjä. Ihoa poltteli niin paljon, että Wilma alkoi jo tosissaan pelätä, palaako jalka enää ikinä ennalleen. Mitä jos se pitää vaikka amputoida?
Pelottavan ja laajalle levinneen ihottuman todennäköiseksi syylliseksi osoittautui yksi viaton ostos kiinalaisesta verkkokaupasta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihmettelen kyllä, että sisälsikö tuo kuorimahanska sitten jotain ainetta vai oliko materiaali myrkyllistä vai mitä ihmettä. Täältä ostetuista tavallisista kuorimahanskoista ei kyllä tuollasta tule, vaikka liika kuorinta voi tietysti ärsyttää ihoa, se on selvä.No mä klikkasin, mutta siltikään ei näy. Ehkä mulla ei näy kun luen kännykällä. Ap
Mulla on tabletti. En nyt tiedä edes, miksi niitä oikeasti kutsutaan, mutta siis nuo ylhäällä olevat palkit, joista näkee eri välilehdet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen iho, että se uusiutuu tosi voimakkaasti - tai jotain. Jos en kerran, pari kuukaudessa pese sienen tai muun vastaavan kuorimavälineen kanssa, niin ihon pintaan kertyy tosi paljon sitä kuollutta solukkoa. Saunan jälkeen se ihan rullaantuu ihon pinnalla, eikä lähde pelkällä huuhtelulla. Tietää että on aika kuoria. Kuorinnan jälkeen iho on tosi silkkinen pitkään.
Tuo tapahtuu ihan kaikille. Ei se siltikään tarkoita, että ihoa tarvitsee kuoria. Sinä olet vain uponnut markkinamiesten mainoksiin ja luulet, että kuoriminen olisi tarpeellista.
Temun tuotteilla ei ole minkäänlaista valvontaa joten niiden ostaja ottaa aina ison riskin. Samanlainen tavara Suomesta ostettuna on maahantuojan vastuulla joten todennäköisesti laadukkaampaa.
M60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi. Täällä maksetaan yhteiskunnan varoilla tupakoivien keuhkoahtaumasairaudet ja ties mitkä. Missä vedetään raja?
No enpä haluaisi maksaa sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tapahtuu ihan kaikille. Ei se siltikään tarkoita, että ihoa tarvitsee kuoria. Sinä olet vain uponnut markkinamiesten mainoksiin ja luulet, että kuoriminen olisi tarpeellista.
Ja sinä olet rasittava jankkaaja joka kuvittelee että kun minun ei tarvitse niin ei tarvitse kenenkään muunkaan.
Eri