Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Helsingissä edelleen paha asuntojen hintakupla
21.03.2026 |
Luulin että asuntojen hinnat olisi laskenut mutta olin väärässä kun tämmöisestä kuin läävästä pyydetään 353 000 euroa..
https://www.etuovi.com/kohde/80487739?utm_source=mtv3.fi&utm_medium=par…
68 neliötä, 1967 vuoden betoni elementti kerrostalo, huoneisto alkuperäis kunnossa eli 70 luvun kalustus ja lattiat, yhtiövastike 450 euroa....
Maksaisitko tästä läävästä 353 000 euroa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Aivan järkyttävää