Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti tänä aamuna reissuun.

Vierailija
05.05.2007 |

Työkavereiden kanssa juhlivat toisella puolella Suomea. Itse olen kahden lapsen (alle 2v. kumpikin) kanssa kotona ja olen itse tosi kipeänä.

Mies ei ole edes tekstaria laittanut :(

Tuntuu pahalle kun toinen ei yhtään välitä minusta eikä lapsista.

Kuitenkin yritän pitää lipun korkealla, ostin karkkia ja kunhan lapset nukkuu, katson oikein kunnon lällyleffan.

Olenko ainoa jonka elämä on tällaista?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla siellä!

Vierailija
2/13 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti miehesi korvaa tämän sinulle joskus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta, jos olet " vain" flunssassa ja pystyt huolehtimaan lapsista, niin ymmärrän puolisoasi. Tuskin hän olisi lähtenyt, jos makaisit raatona sängyssä. Ja et kai ole raato, jos aiot vielä elokuvankin katsoa.

Anna puolisollesi oma vapaus ja vaadi samaa myös itsellesi. Jokaisen täytyy päästä omille jutuille omien kavereiden kanssa, ja ne ovat tärkeitä juttuja, joita ei helpolla peruta.

Onko sinulla hätätilanteessa joku henkilö apuna, äiti, sisko, anoppi, ystävä? Eli jos et pysty lapsia hoitamaan, voisiko joku tulla sinua auttamaan?

Jos joku on back-upina, mielestäni miehesi saa mennä ihan rauhassa. Näin se on ollut meilläkin, puolin ja toisin.

Vierailija
4/13 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla näki minua ja lapsia vain vilaukselta - ja muistaa samalla jäkättää miten on taas sotkuista ja miten saan vaan löysäillä täällä kotona. Niin, ja ilmoitti ohimennen suuresta ostoksesta joka on täysin turha. Itselleen ostaa kaikkea kivaa.

Me sitten syödään lasten kanssa makaronia että laskut tulisi maksetuksi.

Ja mies syö itse lounasta hienoissa rafloissa työkavereiden kanssa.

Huoh, masentaa koko ukko!

Ap

Vierailija
5/13 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaadi ihmeessä muutosta asiaan - en mä tuollaista ainakaan jaksais

Vierailija
6/13 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin äitini asuu lähellä että voidaan käydä siellä vaikka syömässä, muuten kai pää olisi jo levinnyt minulta.

En uskalla lapsia sinne jättää mutta mummo käy joskus täällä vähän apuna mistä olen todella onnellinen.

Taidan olla käytännössä yksinhuoltaja! Ap

Vierailija
7/13 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakaasti päättänyt että kunhan lapset lähtee tarhaan ja minä taas töihin niin hankitaan samalla uusi asunto johon iskä ei tule mukaan.

Kuinkahan monta viikkoa menisi että huomaisi edes meidän lähdön. Varmaan vasta kun puhtaat vaatteet loppuisi ;)

Ap

Vierailija
8/13 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen kanssa? sekin lähti aamulla reissuun kavereiden kanssa ja muutenkin on täys paska.

Vierailija
9/13 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt kauhean kipeä tunnu olevan jos täälläkin jaksat roikkua. Mä en todellakaan suuttuis ollenkaan vaikka mies lähtis suunitellulle matkalle, jos itse olisin jossain megaräkätaudissa! Voi hyvänen aika teitä!

Vierailija
10/13 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies sattuu olemaan kotona sairaana. Kyllä se aina tenavien kanssa pärjää ;)

Vierailija
11/13 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa lasten puolesta kun ukko ei heistä välitä. Onneksi ovat niin pieniä etteivät ymmärrä vielä, mutta isompana takuulla sattuu kun iskä ei välitä yhtään.

Harmi että olen nainut tuollaisen paskan.

Ja varoitus teille joilla on täydellinen mies: yhtenä päivänä mies voi muuttua tällaiseksi paskaksi!

Ap

Vierailija
12/13 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi lyhyellä ikäerolla. Mitä nainen on päässäsi liikkunut?

Vierailija
13/13 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies lähti lapsemme kanssa toiselle puolen Suomea sukuloiman ja kavereita tapaamaan. Ainutkertainen tilaisuus hänelle nyt, sillä on kesän töissä. Itse pääsen vasta tiistaina sinne, kun on työhaastattelu täällä päässä. Kauhea ikävä on, varsinkin, kun lapsemme on vasta vauva. Yritän lypsää kovasti, ettei maidon tulo aivan loppuisi. Aivan outoa olla yksin. Onneksi tiedän kuitenkin, että mies välittää. Mutta kummallista on. Itse nautin viiniä ja olin kerrankin koko päivän kaupoissa ostamassa vaatteita itselle. Myös koira pitää seuraa. Baariin tuskin lähden. Kun ei vaan imetys jäisi tähän...