Miksi olet yksinhuoltaja?
Kommentit (26)
ei kuulemma halunnut lapsia ja lähtiissä veti turpaan yritti toki rakaus aikana madella takasin elämääni mutta minä en ottanut ja nyt olen maailman onnellisin äiti 9kk tytölleni
mies oli lestadiolainen ja yritti pakottaa aborttiin. Sukunsa ei olisi kuulemma kestänyt (esiaviollista seksiä kirkkoon kuulumattoman kanssa) ja oma elämänsä olisi mennyt pilalle lapsen takia. Hutut minä siitä äijästä, heipat sanoin eikä sen koommin olla tavattu. Ja varmasti on elämämme huomattavasti parempaa kahden.
meidän kauan toivottu lapsi oli 2 kk...
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vain kurjalta kun yksinhuoltajia niin paljon mollataan ja todella moni on kyllä ihan tahtomattaan jäänyt yksinhuoltajaksi.
Totta, aikuisena miehenä en ymmärrä yksinhuoltajien mollaamista. Jos aviopuolisi ei ollut sopiva tms, niin silloin ero voi olla hyvinkin mielekästä.
Sitäpaitsi yksinhuoltaja äiti on myös nainen omine naisen haluineen, siinä ei ole mitään tuomittavaa.
Vierailija kirjoitti:
itselle hellyyttä ja seuraa. Mutta en tiedä tahtoisinko asumaan kenenkään miehen kanssa kuitenkaan. Myös nämä parisuhdeväkivaltajutut pelottavat ja vievät intoa sitoutumiseen uudestaan.
Ymmärrän sinua. / vilivallaton
Vierailija:
Meillä just tollainen ihana elämä ja ollaan kaikkien (myös itsemme mielestä) unelmapari.
Mä varmasti murtuisin kokonaan jos mies yht' äkkiä päättäis ettei jaksa mua ja tätä meidän yhteistä perhettä/elämää.
Voimia!