Oletko koskaan joutunut olemaan tekemisissä todella seksikkään tai karismaattisen ihmisen kanssa?
Vastakkaista sukupuolta olevan siis. Sellainen, joka on hyvännäköinen mutta myös jotenkin hyvin seksikäs, karismaattinen ja jonka läsnäolo on sellaista vangitsevaa, intensiivistä. Tiedättehän, että tunnet kuin joka solullasi voimakkaana tämän ihmisen läsnäolon ja katseen ihollasi. Vaikka siis mitään suhdetta tms teillä ei ole, vaan hän on vain joku, jonka kanssa joudut olemaan usein tekemisissä. Olemaan kaksin, juttelemaan, hoitamaan asioita. Miten pidemmän päälle selvisit näistä yhteisistä tekemisistä ilman, että jouduit liiaksi hänen pauloihin tai jouduit muuten niissä hetkissä hänen intensiivisen ja seksikkään katseen hyytelöittämäksi? Tiedättehän sen, kun jalatkin on kuin hyytelöä.
Kommentit (22)
Olen tavannut tuollaisen miehen. Entinen työkaverini, nykyisin aviomieheni.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olen. Eiköhän kaikki ole joskus tavanneet mainitunlaisen ihmisen.
Moni on tavannut toki, mutta nyt kyselin kokemuksia siitä, jos joutuu olemaan usein ja paljon tekemisissä kaksin tällaisen ihmisen kanssa. Ap
Hierojani on sellainen ja joudun käymään aika usein hieronnassa harrastuksen vuoksi. Toisaalta aika tuskaa mutta toisaalta aika kivaa.
Karisma ei ole sama asia kuin hyvännäköisyys tai seksikkyys.
On tullut vastaan yksi sellainen jonka läheisyydessä henki tuntui salpautuvan ja koko kroppa oli kuin tulessa.
Lyhyen jakson ajan, kyllä, olosuhteista johtuen. Olihan se raastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Karisma ei ole sama asia kuin hyvännäköisyys tai seksikkyys.
Tiedän toki. Nyt kyselin ihmisestä, joissa nämä yhdistyy. Ap
Tuo kokemus johtuu enemmän sinun omasta henkisestä ja fyysisestä tilasta, kuin siitä, että joku olisi äärettömän karismaattinen ja vetovoimainen. Luultavimmin vain sinä koet noin hänen seurassa, eikä hänessä sinänsä ole mitään todella erityistä.
Ymmärtämällä, että se mitä näet ei ole kaikki se, mitä on.
Olen itse aiheuttanut tuollaisen reaktion joissain ihmisissä, esim. työmatkabussissa olen saanut kannoilleni stalkkerin ym
Vierailija kirjoitti:
On tullut vastaan yksi sellainen jonka läheisyydessä henki tuntui salpautuvan ja koko kroppa oli kuin tulessa.
Juuri tällaista tarkoitan. Miten ihmeessä siitä selviää, kun pitää jotain yhteistä projektia tms. hänen kanssa hoitaa? Ap
Lentokoneessa Espanjaan mennessä yhden suomalaisen mallin / juontajan kanssa. Hän jutteli hyväntuulisesti niitä näitä . Mukava kohtaaminen ja kohteli ihmisiä tasa-arvoisesti . Itsellä oli vähän selkä märkänä kun jutteli kaunottarelle . Tällaista kohtaamista lisää kiitos .
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällaista tarkoitan. Miten ihmeessä siitä selviää, kun pitää jotain yhteistä projektia tms. hänen kanssa hoitaa? Ap
Miten heikko olet luonteeltasi? Kai tajuat aikuisena naisena itsekin, että olet luonut päähäsi illuusion tästä miehestä. Todellisuus on jotain sen ja sulle tuntemattoman välissä.
Lopetimme yhteisellä päätöksellä kyseiset palaverit kun meni liian kiusalliseksi.
Olen. Oli työkaverini. Olin (ja olen vieläkin) naimisissa, eli mitään juttua ei tullut. Mutta ensi hetkestä lähtien aistin heti tämän miehen. Halu oli aivan eläimellinen. Kun hän tuli lähelle, tuoksunsa yms. Oli myös miellyttävä ja älykäs. Tietoisesti pyrin pitämään etäisyyttä. Kaksi vuotta olin siellä, sitten lähdin.
En. Mutta olen tavannut ihmisiä joita aidosti tuntuu kiinnostavan toinen ihminen. Olin yksissä häissä kauan sitten isossa kaupungissa ja vieraana oli pappi, joka siis oli ihan vieraaana kutsuttuna mutta pappi ammatiltaan ja satuin samaan pöytään ja jestas mikä preesensi hänellä oli. Kuunteli ja kyseli ja katsoi silmiin ja vaikuttu aidosti kiinnostuneelts. Ja ei, ei ollut mitään iskemistä tai limaista vaan harvinaista kanssaihmisen kohtaamista. Yleensä suomalaiset on pinnallisia ja melko kylmiä. Oliko karismaa sitten?
Just mainostivat jotain tv-sarjaa missä naisopettaja sekoaa uudesta miesopettajasta. Vladimir oli näköjään sarjan nimi.
Itse olen tavannut yhden miehen, joka on saanut minut sekoamaan täysin. Ei kylläkään tarvinnut pitää näppejä irti, kolme vuotta oltu yhdessä.
Tietysti olen. Eiköhän kaikki ole joskus tavanneet mainitunlaisen ihmisen.