Olen alkanut katsomaan vain positiivisia youtube-juttuja
Sellaisia joissa joku ihminen ei hauku ketään, tekee kivoja juttuja, kehuu kun on kehuttavaa, on iloinen ja positiivinen. Omakin mieli piristyy. Vrs jotain sarjamurhaajadokkareita, väkivaltaklippeja, pinnallista bimboilua jne. Ei mikään ydinfysiikkajuttu että näin vaikuttaa, mutta on huomattava ero.
Kommentit (7)
Kissa ja koiravideot on ihania. Lemmikkien eleet ja tekoset on hauskoja. Mä en ole lukenut iltalehtiä 3.5kk. En jaksa sitä negatiivista mieltä siellä. Siellä ei ole koskaan positiivisia juttuja. Elämä on parempaa ilman niitä.
Se katastrofi ajattelu ja sen myyminen on nostanu päätää isosti viime vuosina ympäri internettiä ihan valtamediasta lähtien pimeimpään netin koloon minkä löytää. Kaikkialla pelkkää kuolemaa ja maailmanlopun ennusteita ja murhia ja ties mitä. Kannattaa pysyä erossa koska ne oikeasti koukuttaa ja siihen mankeliin kun lähtee mukaan ei hyvä heilu omalle mielenterveydelle ja hermostolle. Itsekin saa miettii tarkkaan mitä painelee.
Mä jäin ihan koukkuun Mortis Median kummitusjuttuihun. Niin paljon kivempia kuin todellisuus. Ja tämä kanava on laadukas, en kestä yhtään niitä konekäännöksiä jotka koneääni lukee.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa ideoita ketjuun.
Matkailuohjelmia, eläinvideoita, luonto-ohjelmia, huumoria. Onhan näitä.
Siksi katsonkin lasten kanavia enimmäkseen.