Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku kävi rämpyttelemässä ovikelloani tänään, ei mitään aavistusta kuka se olisi voinut olla

Vierailija
19.03.2026 |

En avaa ovea enkä edes mene ovelle, jos ei ole sovittu kenenkään kanssa, että nähdään. Eikä kukaan ollut laittanut mitään viestejäkään, tai yrittänyt soittaa, että on tulossa. Kukahan se olisi voinut olla? Eksynyt ruokalähetti?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi sieltä tulee huoltomies yleisavaimella.

Minun asuntoon tuli käymään huoltomies yleisavaimella.

Ja kahteen kertaan ilman ennakkoilmoitusta.

Kummallinen huoltoyhtiö on sitten teillä. Meillä eivät kyllä ikinä tule asuntoihin sisälle ilman ennakkovaroitusta, paitsi tietysti jos olisi joku hätätilanne.

Vierailija
42/48 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EU:n gestapo hakee nykyään kotoa käsin

Ihanaa, että ajattelet minun olevan kansainvälisesti merkittävä ja vaikutusvaltainen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ovikello soi niin mene siihen oven luo ja kysy: hei en pysty nyt avaamaan ovea, mitä asiaa? Esim jos on joskus tulossa suihkusta niin ei voi avata ovea. Soittaja tietää sitten että joku on kotona, eikä väkisin (esim huoltomies) änkeä sisään. 

Vierailija
44/48 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jehovantodistajia veikkaisin tälläkin kertaa tai sit naapurilla on asiaa.

Mulla soitettiin ovikelloa etukäteen sopimatta kerrostalossa vain muutamia kertoja ilman, että kyseessä ei ollut huoltomies. Yks oli Jehovan todistaja ja toinen naapuri, joka kertoi, että autoni möykkäsi parkkipaikalla (varashäly lähtenyt päälle). Kerran myös kellonsoittaja oli alakerran mummo halusi lahjoittaa mulle yhden kasvin. Erään kerran oveen myös koputettiin hyvin hiljaa klo 22 jälkeen: naapurin pojalta oli wc-paperi päässyt loppumaan.

Nyt maalla asuessa on pari kertaa ollut oven takana naapuri. Ja välillä pihassa käynyt tuntematon auto oli Jehovan todistajien.

Mullekin tuli ekana naapuri mieleen. Itsellä kun viimeksi soi ovikello yllättäen, oven takana oli nimenomaan naapuri, jolla oli ihan asiallista asiaa. 

Vierailija
45/48 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovan todistajat

Vierailija
46/48 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa, että sää on lämminnyt. Tänään ovella maalausliikkeen edustaja ja aurinkopaneelin kauppias. 

Ei kiitos! 

Me tehtiin portti. Se on kätevä yhdessä aidatun pihan kanssa.  Tätä ennen kävi usein kaupustelijoita. Yksi sanoi, että "minä tulen nyt mittaamaan talonne ikkunat sisäpuolelta, niin vaihdetaan ne uusiin."

Minä siihen sanoin, että et tule.

Hyi yäk. Noinko tökeröä tuo ovelta ovelle kaupustelu oikein on? Tungetaan toisten koteihin mittailemaan paikkoja, vaikka mitään ei ole tilattu eikä kutsuttu edes sisään. 

Vierailija
47/48 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut omakotitalossa se oli todennäköisesti katon ja rännien kunnostamista kauppaava myyjä. 

Vierailija
48/48 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla kävi taloni ovella mies, tuli vanhalla autonromulla. En avannut kun ei hajuakaan millä asialla. Oli jättänyt käyntikorttinsa, josta selvisi että olisi tarjonnut kattoremonttia.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi