Nyt uhriutuu Riikka Purra: Persunaiset on liian rumia lehtien kansikuviin!
- Miksi persunainen ei kelpaa sellaiseen? Eivätkö väärät mielipiteet irtoa henkilöstä lainkaan?
https://www.voice.fi/viihde/miksi-persunainen-ei-kelpaa-riikka-purra-po…
Tämäkin "uutinen" julkaistiin viihde-sivustolla.
Kommentit (321)
Kerrankin Purra uhriutuu ihan syystä. Hyi, mitä olentoja. Lehti menee konkkaan, jos se persuakkojen kuvia alkaa julkaista..
Naistenlehdet laittavat kansikuviinsa sellaisia ihmisiä, jotka houkuttavat naisia ostamaan ja lukemaan lehtiä. Naiset äänestävät huomattavasti harvemmin perussuomalaisia, joten Purra kansikuvatyttönä tuskin houkuttelee naistenlehtien kohderyhmää.
Purra haluaisi naistenlehtien harrastavan poliittista DEI:tä tarjoamalla kaikille puolueille saman verran näkyvyyttä jonkinlaisena hyväntekeväisyytenä riippumatta siitä, mikä on lehden kannalta kannattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persunaisen tarina naisten lehdessä voisi olla: Yritän muistaa kaikkien persumiesten nimet, joiden kanssa olen maannut. P*nis-kuvien vastaanottamiseen olen turtunut. Olen todella oppinut miellyttämään miestä.
Pöyristyin, kun PS valitsi ehdokkaakseen Jussi Halla-ahon viime presidentinvaaleissa. Vaimoaan tietoisesti pettävä ja toisen naisen kanssa lehtolapsen hankkiva aviomies ei edusta niitä arvoja, joita presidentillä tulee olla.
H u o r a - a h o.
No, sitten otetaan lusikka kauniiseen käteen ja ...
No voisi olla juttu Sanna A:sta joka tilaa sheinistä silmälaput ja joutuu sairaalaan. Tästä tosin taisi olla jo jossain iltapäivälehdessä.
Kyllä taas vituttaa, potuttaa ja kadehdituttaa Riikkaa! Näin taas kerran persuja sorretaan! Aina! Voi että!
No oikeasti persut kuuluvat Alibin kanteen! Seiska myös käy!
Persut on uusi mee keri. Kaikki on aina syrjintää.
Vierailija kirjoitti:
Persut on uusi mee keri. Kaikki on aina syrjintää.
Ajatelkaa, miten kauheaa syrjintää, etteivät pääse enää hallitukseen? Kukaan noita enää huoli! Petteri-poika teki elämänsä suurimman virheen
En minäkään päässyt voguen kanteen vaikka omasta mielestäni olen aikamoinen komistus...
Enska
Siis ihan hirveitä putkiaivoakkoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Li Andersson ja Krista Kiuru onki kaunottaria
He eivät itke julkisesti ettei heistä kirjoiteta kansikuvajuttuja kokoomuslehtiin.
Niinku niistä kirjotetaan niihin, älypää
Ovatkin pitäneet huolen itsestään, toisin kuin pubiruusumaiset persut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas vituttaa, potuttaa ja kadehdituttaa Riikkaa! Näin taas kerran persuja sorretaan! Aina! Voi että!
No oikeasti persut kuuluvat Alibin kanteen! Seiska myös käy!
Mikäs se oli se persujen oma lehti? MV?
Eivät ole liian rumia, vaan vittunaamaisia psykoja.
Itse tilaan Kauneus ja Terveys -lehteä. Ei takuulla persuja siinä!
Fiskarsin kataloogiin malliksi?
Vierailija kirjoitti:
Fiskarsin kataloogiin malliksi?
Sakset auki!
Vierailija kirjoitti:
No voisi olla juttu Sanna A:sta joka tilaa sheinistä silmälaput ja joutuu sairaalaan. Tästä tosin taisi olla jo jossain iltapäivälehdessä.
Kyllä minä haluaisin nähdä Sanna A:n lehden kannessa. Hän on komea nainen. Niitä harvoja persuja.
Riikka voisi näyttää p**settä lehden kannessa?
Pöyristyin, kun PS valitsi ehdokkaakseen Jussi Halla-ahon viime presidentinvaaleissa. Vaimoaan tietoisesti pettävä ja toisen naisen kanssa lehtolapsen hankkiva aviomies ei edusta niitä arvoja, joita presidentillä tulee olla.