đ€ HyvĂ€n mielen ketju: mikĂ€ teki sinut tĂ€nÀÀn onnelliseksi? đ€
Minut teki erityisen onnelliseksi se, kun nĂ€in Prismassa tursuvan ihraisen kehopositiivisen ihralöllykĂ€n mĂ€ttĂ€mĂ€ssĂ€ itselleen irtokarkkeja pussiin ÀÀriÀÀn myöten tĂ€yteen. Onnelliseksi siksi, ettĂ€ jĂ€lleen sain muistutuksen siitĂ€, miten hyvin asiani ovat, kun en ole ahminut ja löhönnyt itseĂ€ni tuollaiseksi ihmismanaattihybridiksi. Ja toki myös siksi, ettĂ€ voin olla onnellinen siitĂ€, kun aikoinaan pÀÀtin itse laihduttaa, ja onnistuin siinĂ€ đ€
Kommentit (20)
Kaljaa jÀÀkapissa,kohta avaataanđșđșđșđș
Maailman onnellisin kansa on kohta myös Euroopan lihavin.
Ai nÀit mut. Kaupasta tultuani mieheni pani minua tyytyvÀisenÀ. SinÀ se vaan joudut tyytymÀÀn tunputtamiseen kuivine nahkooinesi.
Mulle ei tullut tÀnÀÀn yhtÀÀn laskua, jee!
Vierailija kirjoitti:
huh huh
hyh hyh
Oletko sinÀkin skitsofreenikko kun menet niin herkÀsti mukaan skitsofreenikon houreisiin?
Vierailija kirjoitti:
Kaljaa jÀÀkapissa,kohta avaataanđșđșđșđș
Sama tÀÀllÀ,bisseÀ niin paljon et riittÀÀ koko illaksi,ei tarvii lÀhteÀ baariin.
nÀin lintujen muuttavan suomeen kesÀksi ja oikein aurassa,lintujen piipitys puskassa,kevÀttÀ pukkaa.
Sain pitkÀstÀ aikaa itkeÀ tirautettua.
NÀin ap:n kaupassa. HÀn korvat luimussa naama punaisena pÀÀ hartioiden vÀlissÀ luimisteli hyllyjen vÀlissÀ. MillÀÀn ei meinannut uskaltaa tulla kauppaan sisÀÀn vaan jÀi paniikissa karkkihyllyille kyttÀÀmÀÀn muita ihmisiÀ. HÀn uskalsi kÀvellÀ vain muutaman metrin ja paniikinomaisesti hamusi sieltÀ alueelta tavaroita. NÀin kun hÀnellÀ alkoi pissat valua housun punttia pitkin. Kuule ap, mene hakemaan psykiatrilta rauhoittavaa ja mieltÀ tasaavaa niin saat sinÀkin hoidettua ostoksesi kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Ai nÀit mut. Kaupasta tultuani mieheni pani minua tyytyvÀisenÀ. SinÀ se vaan joudut tyytymÀÀn tunputtamiseen kuivine nahkooinesi.
YĂKđĄđĄđĄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YĂKđĄđĄđĄ
Happamia sanoi kettu pihjalanmarjoista.
Vierailija kirjoitti:
Vahingonilo
Nauroi empaatikko hyvine intentioineen
Se ettÀ saan taas kerran ilmiantaa lÀskispÀmmÀrin aloituksen :)
Vierailija kirjoitti:
huh huh
hyh hyh
Paskoitko housuihisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YĂKđĄđĄđĄ
Happamia sanoi kettu pihjalanmarjoista.
Ne OVAT happamia.
huh huh
hyh hyh