Miksi netissä pyörivät konservatiivimiehet eivät ole viemässä vauvojaan tai taaperoitaan neuvolaan ja päiväkotiin vaan kirjoittelee nettiin
Eikö konservatiivisen, oikeistolaisen miehen pitäisi olla perheellinen?
Kommentit (23)
No koska heidän maailmassaan se lapsesta huolehtiminen on naisen tehtävä.
Ehkä ennen muinoin. Nykyään oikeistolaisuuteen ja tatelaisuuteen kuuluu naisten halveksuminen ja perhe-elämän ja lasten vältteleminen.
Vierailija kirjoitti:
No koska heidän maailmassaan se lapsesta huolehtiminen on naisen tehtävä.
Ei niillä edes ole mitään lapsia. Moni on yli-ikäinen neitsyt.
Niiden mielestä se on naisten tehtävä. Mutta pitäisi noiden nyt töissä olla! Mies elättää perheen.
Vierailija kirjoitti:
eivät kelpaa suominaisille josta katkeroituminen, sinimustautuminen ja matkalippujen varaus bangkokiin
Mä en oikein vieläkään ymmärrä miten tää etnonationalismi istuu yhteen sen kanssa että silti sitten hankitaan aasialainen puoliso/lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eivät kelpaa suominaisille josta katkeroituminen, sinimustautuminen ja matkalippujen varaus bangkokiin
Mä en oikein vieläkään ymmärrä miten tää etnonationalismi istuu yhteen sen kanssa että silti sitten hankitaan aasialainen puoliso/lapsi.
Jep. Ja sitten sen ikäluokan oikeistolaisten jälkeläiset haukkuu sitä sinimustan lasta vinosilmäksi yms.
Vierailija kirjoitti:
Niiden mielestä se on naisten tehtävä. Mutta pitäisi noiden nyt töissä olla! Mies elättää perheen.
Niillä mitään perhettä ole
Vierailija kirjoitti:
Entäs itse sitten?
Olen synnyttänyt 2 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs itse sitten?
Olen synnyttänyt 2 lasta.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekee lapsia kauniiden ja älykkäiden aasialaisten kanssa.
Läski feministi🐷huora tekee lapsia jälkeenjääneiden rumien nee kereiden kanssa.
Ole hyvä.
Mitkä joukot vielä pyörii netissä. Säälin netissä olevia joukkoja
Koska niillä ei ole perhettä, töitä, ystäviä tai harrastuksia eikä ne poistu kämpästään.
Koska lastenhoito on konservatiivipiireissä naisten hommaa. MIehen tehtävä on tuoda leipä pöytään.
Neuvolakäynti on taaperoikäisellä kerran vuodessa. Ei siellä jatkuvasti rampata.
Ja eikö konservatiivien pitäisi vastustaa kehitystä? Eli ei mitään elektroniikkaa... 🤭
Miksi ap ei ole viemässä vauvojaan ja taaperoitaan neuvolaan ja päiväkotiin, vaan kirjoittelee netissä?
Vierailija kirjoitti:
Ja eikö konservatiivien pitäisi vastustaa kehitystä? Eli ei mitään elektroniikkaa... 🤭
Joo, mut kunhan on pleikka, pelitietokone, kuulokkeet, skuutti ja älypuhelin että voi wolttaa ja temuttaa.