Ihanaa olla omassa ideaalipainossa, kun kesäkin saapuu :)
Talveen jäi useampi kilo, eikä nyt ole enää yhtään ylimääräistä. Ei pidä paikkaansa, etteikö keski-iässä voisi laihtua. Se oli yllättävän helppoa ihan vaan perinteisellä, tavallisella laihduttamisella.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Varmasti.
Oletko myös omassa ideaalijärjessäsi sisäisesti? Kai huolehdit myös sisäisestä puolestasi, vai oletko vain keho?
Terve sielu terveessä kehossa joku kreku joskus sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkana saan miesten katseita. En kyllä ole ikinä laihduttanut, kun en ole itseäni lihomaan päästänyt.
Mihin niitä katseita tarvitset?
On kiva tuntea olevansa seksikäs ja haluttu.
Haista paska.
Vierailija kirjoitti:
Hoikkana saan miesten katseita. En kyllä ole ikinä laihduttanut, kun en ole itseäni lihomaan päästänyt.
Olet varmaan ylpeä itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti.
Oletko myös omassa ideaalijärjessäsi sisäisesti? Kai huolehdit myös sisäisestä puolestasi, vai oletko vain keho?
Hoikka ja haluttu on palstamammojen mielestä punainen vaate.
Vierailija kirjoitti:
Syksyyn mennessä olet saanut kilosi takaisin, saat sitten taas talven laihdutella.
Oletpa kannustava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka? Eli vähintään pituus miinus 110. Tai mieluiten -120. Näin se menee. Itselläni on -110 ja BmI 20 eli normipaino. Toki pitkien hoikkien jalkojen ja erottuvan vyötärön ansiosta näytän hoikahkolta. Mutta esim. 160cm 60 kg ei ole hoikka vaan ylipainon raja ylittyy
Aika hurjalta kuulostaisi, jos painaisin 38 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin niitä katseita tarvitset?
Kyllä lihavakin voi omasta mielestään olla seksikäs ja haluttu.
Niinpä, ei ole vaikeaa laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka? Eli vähintään pituus miinus 110. Tai mieluiten -120. Näin se menee. Itselläni on -110 ja BmI 20 eli normipaino. Toki pitkien hoikkien jalkojen ja erottuvan vyötärön ansiosta näytän hoikahkolta. Mutta esim. 160cm 60 kg ei ole hoikka vaan ylipainon raja ylittyy
Noinhan se menee. Itse olin aina pituus miinus 120, mutta nyt olen siinä iässä, että olen enää pituus miinus 110. Se vähän harmittaa, mutta onneksi olen yhä aika hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hurjalta kuulostaisi, jos painaisin 38 kiloa.
Minä saisin painaa 45 kiloa =) Eipä taitaisi juuri lihaksia olla.
Ihaninta on kun ei lihota itseään. Pysyy samassa painossa.