Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin onnellisin maa julkistetaan?

Vierailija
18.03.2026 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinpa sattumalta ajan tasalla: kysyin tätä eilen illalla, ja yön aikana oli tullut mediaan vastaus: Se on jälleen Suomi! Yhdeksättä kertaa peräkkäin. Ihme juttu. 

T. Ap

Vierailija
2/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulokset julkistetaan heti kun tutkijoiden tilille on tullut voitelurahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas saa lukea kirjoituksia kuinka "suomi ei voi olla onnellisin maa kun minä en ole onnellinen. Minä en ole onnellinen ennen kun veronmaksajat maksaa minulle mukavan elämän kun työelämä ei ole minua varten koska se on liian rankkaa ja siinä on liikaa vastuita"

Vierailija
4/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 onnelisiman maan listalla ON ISRAEL vaikka Iran on pommitanut Israelia jo 47 vuotta!!! 

Vierailija
5/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi maksaa siis parhaiten??

Vierailija
6/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas saa lukea kirjoituksia kuinka "suomi ei voi olla onnellisin maa kun minä en ole onnellinen. Minä en ole onnellinen ennen kun veronmaksajat maksaa minulle mukavan elämän kun työelämä ei ole minua varten koska se on liian rankkaa ja siinä on liikaa vastuita"

Minulla on jo Kela Gold...

Vierailija
7/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi maksaa siis parhaiten??

Kyllä maksaa. Menot on kirjattu valtion budjetissa matkailun edistämiseksi.

Vierailija
8/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä jolloin "tiede voittaa kaiken, uskokaa tutkijoihin" -vassarit muuttuu "valheellinen tutkimus, luottakaa mun sanaan, bro" -vassareiksi.

Vierailija
9/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ollaan onnellisimpia. Älkää siis marmattako. Vaikka menis päin helevettiä kaikki.

Se on nyt pakko olla onnellinen tai ainakin tyytyväinen. Muuten olet huono kansalainen, jos et ymmärrä tätä. 

Ja tyhmä. 

Vierailija
10/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma ettei mihinkään voi nykyään luottaa. Tutkijat on joko maksettu tai sitten ihan muuten vaan ja ilmaiseksi ajetaan vihvassuagendaa kuin käärmettä pyssyyn...

Vierailija
11/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OrpoPurra julistaa kohta, kuinka hyvin menee loppujen lopuksi ja kuinka hyä on ollut hallitusohjelma.

Eihän tällainen valtava onnellisuus olisi muuten mahdollista?

Ja lisäleikkauksille on siis yhä sijaa etenkin niiltä onnellisilta köyhiltä!

Tätä onnea on siis vähän liikaakin! Vähempikin riittää!!!

Vierailija
12/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä, ja muutetaan joukolla ulkomaille. Kaikki palstalaisten lapset ovat tietenkin jo lähteneet. Öyh, nyt kaikki kiiruulla pakkaamaan!!  ;D

Vierailija
13/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onnellisuus oikein huokuu Vauvapalstalla. 

Vierailija
14/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla onnelllinen.

Vierailija
15/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas torille?

Joka päivä yhtä riemua. Varmaan pitäisi hommata oma toripaikka ja muuttaa sinne. 

Vierailija
16/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä, ja muutetaan joukolla ulkomaille. Kaikki palstalaisten lapset ovat tietenkin jo lähteneet. Öyh, nyt kaikki kiiruulla pakkaamaan!!  ;D

Tilastojen mukaan näyttää toteutuvan: maahan on tullut noin 800 000 köyhää ihmistä ulkomailta ja ulkomaille on häippässyt noin 200 000 rikasta ihmistä. Tämä vauhti kiihtynee seuraavan hallituksen aikana.

- eri

17/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä että maailmassa onnellisuuden määrä ei keskimäärin katsottuna ole muuallakaan suurta. 

M60

Vierailija
18/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen mukaan näyttää toteutuvan: maahan on tullut noin 800 000 köyhää ihmistä ulkomailta ja ulkomaille on häippässyt noin 200 000 rikasta ihmistä. Tämä vauhti kiihtynee seuraavan hallituksen aikana.

- eri

No, niinhän minä totesin. 😁  Alapa pakkaamaan nopsaan että mahdut koneeseen. Hitaat jää kentälle.

Vierailija
19/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa olla onnelllinen.

En ole, en ole ollut, en tule ikinä olemaan onnellinen.  Se on valitettavaa.

N50

Vierailija
20/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on jo yhdeksättä kertaa maailman onnellisin maa

Havuja Perkele