Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tänään on köyhien ritareiden päivä
18.03.2026 |
Minulla vanhenemassa voipitko. Löysin kaapista vähän omenasosetta, kuohukermaa ja vähän suklaarouhetta. Arvaa yllätänkö porukan kun tulevat kotiin. Saas nähdä, saako äiti halin lapsilta ja mieheltä. Kahvin laitan odottamaan ja napsautan päälle kun pesue tulee.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Nam. Kiva idea.
Näin ajattelin, pitkästä pitkästä aikaa jotain extraa ja saa pitkon pois kuivaamasta roskikseen. Ap
No hyvää ruokahalua. Meillä pelkkä köyhien päivä ja toivomme vähäistä ruokahalua.
Alue: Aihe vapaa
Minulla on aina köyhä päivä.