Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Oletko hullu?
17.03.2026 |
Syntymähullu, kylähullu, vai muuten vaan tai et ollenkaan.
On siinäkin nimitykset.
Käytättekö tuota hullu sanaa ja jos niin missä ja milloin?
Itellä pääsee lausahdus hullu oot, kun joku tekee jotain hullua :))
Joskus tuntuu et tää maaliman meno on ihan hullua.
Nyt mulla on niin hullu nälkä et pakko hakee ruoka ja syökästä.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Syökästä on erikoinen sanamuoto. En ole koskaan kuullut. Missäpäin sitä käytetään?
Olen sopivan maltillinen hullu mikäli tilanne sitä vaatii ja mikäli sopiva hulluus ei saa asioita menemään eteenpäin, muutun hirviöksi.
Alue: Aihe vapaa
Hallittu snadi hulluus on vain eduksi! Etenkin työelämässä.