Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tiedät ihmisen pettävän avioliitossaan, onko sinulla hänestä fiilis, että on epäluotettava muutenkin?

Vierailija
17.03.2026 |

Minulla on tällainen tuttavan, ja pettämisen lisäksi selittää uskomattoman taitavasti mustaa valkoiseksi sekä itselleen että muille. Ajan saatossa on tullut fiiliksiä, että tuo ns rakoileva moraali koskee hänellä myös ystävyyttä/liike-elämää/kaikkea; käytännössä on läpeensä epäluotettava. Muiden ajatuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule pettäjistä mieleen kuin Bill Clinton mutta en tunne

Vierailija
2/6 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki myyntimiehet. Näkeehän sen millaista porukkaa ovat - työssä sekä siviilissä. Pimeyden manifestoitumaa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
janette
3/6 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Jos on valmis pettämään läheisimmän, on valmis pettämään myös kaikki muutkin. 

Vierailija
4/6 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

janette kirjoitti:

Ehdottomasti. Jos on valmis pettämään läheisimmän, on valmis pettämään myös kaikki muutkin. 

Tämä. Ja missä asiassa tahansa.

Vierailija
5/6 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Minulle on merkitystä sillä miten hän kohtelee minua. 

Vierailija
6/6 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki myyntimiehet. Näkeehän sen millaista porukkaa ovat - työssä sekä siviilissä. Pimeyden manifestoitumaa .

Tehokas myynti vaatii manipulaatiotaitoja. Se, että arvostaako näitä taitoja sitten vaikka parisuhteessa tai muissa ihmissuhteissa onkin aivan eri asia. Joka tapauksessa, jos joku kykenee pettämään kumppaninsa luottamuksen pettämällä, niin ei minulla ole syytä luottaa tähän henkilöön muissakaan asioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi