Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annan kerta toisensa jälkeen mahdollisuuden eräälle ihmiselle

Vierailija
16.03.2026 |

Miksi olen niin tyhmä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä välität siitä ihmisestä? 

Vierailija
2/5 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis ainoo, mut pikkuhiljaa olen henkisesti päässyt hänestä erkaantumaan, nyt vaan lujasti pysyn siinä, etten soittele perään ja pidän sen numeron estolistalla, pakko vaan pysyä kovana, ettwn aina repsahda häneen enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ryhtyä harmaaksi kiveksi. Ap

Vierailija
4/5 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvaisuus, et ole oppinut läksyäsi. 

Itselle auttoi kun tällainen henkilö siirtyi maapallon toiselle puolelle eikä saa minuun enää yhteyttä kuin puhelimitse. On helpompi käsitellä hänen aiheuttamansa traumat, kun vaikutus on etäinen ja pienempi, kuin esim. r aiskaus ja hylkääminen. Etäisyys auttoi hahmottamaan sitä, että mekaniikka on kuitenkin edelleen sama: love bombing, hyväksikäyttö, viha, hylkääminen. 

Nykyään skippaan suoraan tuohon viha- ja hylkäämisvaiheeseen enkä anna enää rakkauspommittaa ja r aiskata. Henkilö ottaa edelleen yhteyttä ja yrittää epätoivoisesti omia agendojaan minua kohtaan, mutta ei onnistu enää pääsemään tuota lähemmäs. 

Vierailija
5/5 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stonewalling toimii erinomaisesti jos pystyt siihen. Mutta henkilö saattaa silti lähestyä sinua vuosienkin päästä ja yrittää samoja temppujaan. Usein silloin, kun on jo ehtinyt unohtaa millainen kusiaivo tämä on, sitten pitää taas käydä läpi sama uudestaan muistaakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme