Näkökulma: Seitsemän naista surmattu kymmenessä viikossa Jos tämä tahti jatkuu, lähes 40 kuolee
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako miestä on surmattu samalla aikajanalla? Sekin olisi syytä tuoda esiin.
No ei niitä nainen eikä puoliso ole surmannut.
Mitä väliä sillä on 😀
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat väkivaltaisia hulluja! Miksi joidenkin on niin vaikeaa hyväksyä tuota tosiasiaa?
Ja ne jotka ei ole ei kelpaa naisille kun ovat tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse valitsevat nuo väkivaltaiset miehet. Harmi, että naisia ei tunnu kiinnostavan kiltti ja kunnollinen mies.
Noh, saavatpa sitten pelätä väkivaltaa suhteessaan.
KilttiMies31
Sinä olet aina yhtä luotettavan henkisesti väkivaltainen viesteissäsi.
Tämä oli hyvän mielen uutinen. Kiltti mies ei kiinnosta ja naiset jahtaavat jännniä miehiä? No siinäpähän ottavat sitten turpaan tai tulevat tapetuksi näiden jännämiesten toimesta! 🤣
KilttiMies35
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat väkivaltaisia hulluja! Miksi joidenkin on niin vaikeaa hyväksyä tuota tosiasiaa?
vain ne, jotka naisille kelpaavat
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti ne miehet kiinnostavat naisia. Olisikohan turvallisempaa elää ilman?
Kun pakenin niin exä alkoi mun hengen lisäksi uhkailemaan mm mun ystävää, eläkeikäistä äitiäni ja veljeäni perheineen, useampi oli siinä tappolistalla. (Kantasuomalainen)
Toinen väkivaltainen ex uhkasi vaan ajavansa autollaan mun talon seinään. (Kantasuomalainen)
Ensimmäisen tapauksessa todellakin mietin, olisko vaan pitänyt pysyä siinä suhteessa, edes sivulliset ja mulle rakkaat ihmiset olis turvassa vaikka oma henki menis.
Ja noihan listii sen exän lisäksi vielä lapsenkin ihan vaan kostaakseen kun akka ei pysynyt nyrkin alla.
Ihanan yksinkertaiselta saat kuulostamaan asian.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli hyvän mielen uutinen. Kiltti mies ei kiinnosta ja naiset jahtaavat jännniä miehiä? No siinäpähän ottavat sitten turpaan tai tulevat tapetuksi näiden jännämiesten toimesta! 🤣
KilttiMies35
Olitpa kiltti ja kultainen tosiaan. Toivottavasti sanot nää mielipiteesi ihan avoimesti uuden naisen tavatessasi.
Ja sä taidat ihan tosissaan uskoa että oot "kilttis".
Pitäis naisten muistaa ettei miehen kunniaa noin vain loukata ilman seurauksia. Miehen pitää saada säilyttää edes kasvonsa. Yleinen pilkan aihe on se kun nainen lähtee lapsineen ja mies jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti ne miehet kiinnostavat naisia. Olisikohan turvallisempaa elää ilman?
Kun pakenin niin exä alkoi mun hengen lisäksi uhkailemaan mm mun ystävää, eläkeikäistä äitiäni ja veljeäni perheineen, useampi oli siinä tappolistalla. (Kantasuomalainen)
Toinen väkivaltainen ex uhkasi vaan ajavansa autollaan mun talon seinään. (Kantasuomalainen)
Ensimmäisen tapauksessa todellakin mietin, olisko vaan pitänyt pysyä siinä suhteessa, edes sivulliset ja mulle rakkaat ihmiset olis turvassa vaikka oma henki menis.
Ja noihan listii sen exän lisäksi vielä lapsenkin ihan vaan kostaakseen kun akka ei pysynyt nyrkin alla.
mikä noissa väkivaltaisissa suhteissa oli yhdistävä tekijä? sinä!
Sitä se vasemmistolaisuus ja islam teettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nää ketjut saa aina näitä uliulitapauksia ketkä vinkuu kun ei kelpaa kenellekään ja ovat tyytyväisiä kun naiset saa pataan muiden miesten toimesta?
Vierailija kirjoitti:
Sitä se vasemmistolaisuus ja islam teettää.
6 noista 7 on kantasuomalaisia. Että siinä meni teorias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelon ja kuoleman uhan alla pimppiäsi kuitenkin kihelmöi ja salaa olit tytyväinen että miten jännän miehen otit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nää ketjut saa aina näitä uliulitapauksia ketkä vinkuu kun ei kelpaa kenellekään ja ovat tyytyväisiä kun naiset saa pataan muiden miesten toimesta?
Katkeruus ja vahingonilo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelon ja kuoleman uhan alla pimppiäsi kuitenkin kihelmöi ja salaa olit tytyväinen että miten jännän miehen otit?
Oletpa oksettava
Hylättyjä miehiä kuolee tuplasti. Onko muka eettisempää tappaa hylkäämällä kuin nyrkillä?
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttava suunta.
Persuilun lopputulos
Vierailija kirjoitti:
KilttiMies35
Niin mitäköhän se kertoo sun persoonasta, että kaikki naiset mieluummin on jopa sen väkivaltaisen kanssa? 🤔
jännää hait ja jännän sait