Kaipaan 80-lukua
Nykymaailma on aivan kauhea paikka. Tahdon takaisin.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei vielä ollut pilannut yliopistoa eikä koulua.
Globalismin ideologia, jota kokoomus harjoittaa, on tuhonnut Suomen täysin. Kunpa palattaisiin vanhaan kunnon kansalliseen yhtenäiskulttuuriin ja oltaisiin yhdessä onnellisia, ilma kokoomuksen vihamielistä kapitalismia.
Ihana neuvostoliittolaisuus uhkuu tästä
Kuinka niin?
Saastuminen lävähti päin näköä ihmisille 1980-luvulla. Ydinjätteet, Tsernobylin säteily, happosateet, otsoniaukko, koralliriuttojen kuolema, Lapissa mitatut säteilyt itänaapurin ydinkokeiden takia, pakokaasupäästöt ja lyijytön bensiini...
kasaria kaipaa ne jotka sai kokea sen ihanuuden...luuuserit whinettää ja wokettaa...
Pääsivätkö silloin myös ne kiltimmätkin poitskut mukaan juhlimaan ja hauskanpitoon? 🥺👉👈
Aikaisemmat vuosikymmenet oli parempia kun kasari. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1980-luku oli järkyttävää aikaa. Paskaa musiikkia aikaisempiin vuosikymmeniin verrattuna. Vuosikymmenen lopulla vastenmielinen juppi-ilmiö. Typerännäköisiä leveäharteisia vaatteita. Tsernobylin ydinvoimalaonnettomuus. Kylmä sota ja alituinen ydinsodan pelko. Ei ole ikävä.
Minulla on valoisammat muistot.
Taisit olla koko vuosikymmenen kännissä sitten.
Äitis oli, kun sinua teki 🤭
Ketjussa haikaillaan suomettumisen aikaa, hyi hitto.
Kasarilla olisi ikävää, jos tarvitsee lääkitystä joka on kehitetty myöhemmin.
Minä en kaipaa Kekkoslovakiaan ja Koivistolandiaan yhtään. Ihan kauhean suvaitsematonta ja ahdasmielistä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi alkoi kuolla siinä vaiheessa kun "huippuosaajia" alettiin päästää tänne tolkuttomia määriä.
Tämä on kyllä hyvin osuva määritelmä, Suomi on kuollut maa, idioottien poliitikkojen ja isänmaattomien mammonanpalvojien tappama maa. Varmasti myös meille vihamielisten ulkovaltojen soluttamien agenttien rapauttavalla myyräntyöllä on iso osa tämän maan ja kansan tuhoamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa haikaillaan suomettumisen aikaa, hyi hitto.
Sehän oli parasta aikaa Suomen osalta. Ei kun uusiksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kaipaa Kekkoslovakiaan ja Koivistolandiaan yhtään. Ihan kauhean suvaitsematonta ja ahdasmielistä aikaa.
Minä olen elänyt molempia aikoja ja en huomannut mitään tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Silloin sai rankasti turpiin, jos oli erilainen nuori.
Ei meidän koulussa ainakaan saanut. Meillä oli hevareita, gootteja, villatakkityttöjä, rokkareita ja kaikkia iloisesti sekaisin. 90-luvulla siihen tuli vielä hipit (uusi tuleminen) ja jupit päälle :D
Tsernobylin onnettomuus ei koskettanut Suomea mitenkään. Jos joku sieni sisältikin beckerellejä niin ei sae tavan ihmisen elämään muutoksia tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi alkoi kuolla siinä vaiheessa kun "huippuosaajia" alettiin päästää tänne tolkuttomia määriä.
Tämä on kyllä hyvin osuva määritelmä, Suomi on kuollut maa, idioottien poliitikkojen ja isänmaattomien mammonanpalvojien tappama maa. Varmasti myös meille vihamielisten ulkovaltojen soluttamien agenttien rapauttavalla myyräntyöllä on iso osa tämän maan ja kansan tuhoamisessa.
EK haluaa Suomeen lisää osaajia (tavoitteena jopa 50 000 uutta maah.anmuuttajaa) helpottamaan työvoimapulaa.
EK painottaa, että maah.anmuuttajien tehokas kotoutuminen ja työelämään pääseminen on olennaista suomalaisen yhteiskunnan ja talouden vahvistamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin että sosiaalinen media poistuisi maailmasta.
Et sinäkään silloin tänne voisi kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Rauhallista, turvallista, töitä oli ja palkallaan pärjäsi :D Ja mikä parasta, ei persuja ! Toki oli niitä " tulipalokommunisteja" mutta niiden kanssa pärjättiin. Niin ja 80-luvulla paranoidit psykopaatit laitettiin köysiin ja köijättiin lukkojen taakse houruinhuoneelle. Nykyään niillä on oikein oma Puolue ja on niitä houruja on oikein ministöörinäkin ! :( Ei siis ihme, että loppu on lähellä.
Persuja oli mutta nukkumassa,kuten tiedät,niin Persut astui esiin koska tarpeesta tuli ilmeinen,alkoi kehitysmaalaisten invaasio,jonka Demarit aloitti hakemalla somaleita venäjältä,persujen tarve vain kasvaa.
En todellakaan kaipaa 80-luvulle. Se oli hirveää aikaa. Joka paikassa poltettiin tupakkaa, seksuaalinen häirintä oli yleistä, AIDSin pelossa ihmiset kohtelivat vähemmistöjä törkeästi jopa sairaaloissa.
Olin nuori aikuinen, opiskelin yliopistossa, menin työelämään ja perustin perheen. Vuonna 1986 odottavista äideistä vain puolet pääsi Helsingissä raskausaikana ultraäänitutkimukseen.
Ihana neuvostoliittolaisuus uhkuu tästä