Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaisen naisen on niin vaikea olla parisuhteessa tarvitseva?

Vierailija
15.03.2026 |

Ei olisikaan se joka aina hoitaa, huolehtii ja suorittaa. Sen sijaan antautuisi vastaanottamaan huolenpitoa siltä kumppanilta. 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olin leikkauksessa enkä halunnut päivä sen jälkeen seksiä koska olin kivulias ja muodoton, mies suuttui ja lähti juomaan kavereiden kanssa.

- Ystäväni kuoli. Mies alkoi mustasukkailemaan kuolleesta ystävästä ja lähti toiselle paikkakunnalle juomaan kaverin kanssa.

- Yritin itse m uhraa ja mies käänsi tiedon saatuaan puheen Oasiksen paluuseen. Menin äidilleni yöksi, mies alkoi mustasukkailemaan ja v ttuili ja laittoi välit poikki.

- Aamulla piti lähteä isotädin 90v synttäreille. Mies teki oharit, keksi jonkun riidan ja lähti juomaan.

- Piti olla joulu yhdessä. Mies keksi että lähtee viettämään sitä vanhimman lapsensa kanssa. Mies lähti juomaan ja kävi panemassa sitä lapsensa äitiä. (Tämä mies laittoi aiemmin naisensa raskaaksi ja synnytyksen kynnyksellä kävi panemassa toista naista).

- Oli sovittu tapaaminen neuvolaan lapsen yrittämisen takia, mies teki oharit eikä kuulunut pariin päivään.

- Sain paniikkikohtauksen riidan aikana koska mies oli tosi uhkaava, mies alkoi huutaa että hän vaan huomiota ja sääliä (kylläpä muuten auttoi).

Mitäköhän muuta. Kyseessä eri poikaystäviä mutta tuntuu, että mitä läheisempi mies on, niin sitä varmemmin se pettää luottamuksen.

Ihana on ollut selitellä näitä 👍

Vierailija
22/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Olin leikkauksessa enkä halunnut päivä sen jälkeen seksiä koska olin kivulias ja muodoton, mies suuttui ja lähti juomaan kavereiden kanssa.

- Ystäväni kuoli. Mies alkoi mustasukkailemaan kuolleesta ystävästä ja lähti toiselle paikkakunnalle juomaan kaverin kanssa.

- Yritin itse m uhraa ja mies käänsi tiedon saatuaan puheen Oasiksen paluuseen. Menin äidilleni yöksi, mies alkoi mustasukkailemaan ja v ttuili ja laittoi välit poikki.

- Aamulla piti lähteä isotädin 90v synttäreille. Mies teki oharit, keksi jonkun riidan ja lähti juomaan.

- Piti olla joulu yhdessä. Mies keksi että lähtee viettämään sitä vanhimman lapsensa kanssa. Mies lähti juomaan ja kävi panemassa sitä lapsensa äitiä. (Tämä mies laittoi aiemmin naisensa raskaaksi ja synnytyksen kynnyksellä kävi panemassa toista naista).

- Oli sovittu tapaaminen neuvolaan lapsen yrittämisen takia, mies teki oharit eikä kuulunut pariin päivään.

- Sain paniikkikohtauksen riidan aikana koska mies oli tosi uhkaava, mies alkoi huutaa että hän vaan huomiota ja sääliä (kylläpä muuten auttoi).

Mitäköhän muuta. Kyseessä eri poikaystäviä mutta tuntuu, että mitä läheisempi mies on, niin sitä varmemmin se pettää luottamuksen.

Paskoja miehiä, mutta paska on sun miesmakusikin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm mulla on huolehtiva mies, hän on tosin saksalainen. Ja ei odota seksiä tai lapsia korvaukseksi siitä. Eikä kontrolloi tai rajoita elämääni. Tosin molemmille vapaus, lapsettomuus ja läheisyys/seksi on tärkeitä asioita. Ja mäkin tykkään huolehtia hänestä, mutta hän on kyllä vielä enemmän huolehtiva.

Vierailija
24/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Näissä kannattaisi muistaa, että jos mies on kerran tehnyt jotain tuollaista paskaa, kuten pettänyt lastensa äitiä, niin tämä on se miehen taso. Ei se kohtele sinua yhtään sen paremmin. Älkää siis sekaantuko näihin ydinjätteisiin.

Vierailija
25/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm mulla on huolehtiva mies, hän on tosin saksalainen. Ja ei odota seksiä tai lapsia korvaukseksi siitä. Eikä kontrolloi tai rajoita elämääni. Tosin molemmille vapaus, lapsettomuus ja läheisyys/seksi on tärkeitä asioita. Ja mäkin tykkään huolehtia hänestä, mutta hän on kyllä vielä enemmän huolehtiva.

Joo yleensä miehet eivät r aiskaa tai ryöstä kun antaa vapaaehtoisesti. Sitten vasta tiedät vaatiiko seksiä, jos lakkaat antamasta.

Vierailija
26/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailetko aina uudelleen samaa miestä, elikkä alkoholistia?

Vierailija
27/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kodin siivous ja lapsille ruuan laittaminen ei ole mieheltä huolenpitoa minua kohtaan.

Vierailija
28/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseva? Mitä se on? Selitäpä, ap, ihan omin sanoin ja reippaasti.

Vierailija
29/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä valitetaan että naiset vaativat mieheltä liikaa, nytkö me haluammekin liian vähän?

Vierailija
30/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa huolenpitoa kumppaniltani.

Vierailija
31/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se elämä on: kukin kantaa kortensa kekoon nöyränä poikana.

Vierailija
32/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo yleensä miehet eivät r aiskaa tai ryöstä kun antaa vapaaehtoisesti. Sitten vasta tiedät vaatiiko seksiä, jos lakkaat antamasta.

Et siis lukitse autoasi tai asuntosi ovea vaan annat ihmisten viedä sun omaisuutta ihan vapaasti? Ok. Ihme että sulla on vielä joku laite millä kirjoittaa,

Vierailija
33/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on ihmeellinen vetelehtijä. Työssäkäyvä perheellinen ei voi vain sanoa "joojoo, kohta" ja lykätä asioita loputtomiin. Niille on tehtävä jotain tai ne kasautuvat. Välttelevät ja passiiviset miehet tekevät Justiinoita, koska jonkun on hoidettava homma ja saatava aikaiseksi.

Vierailija
34/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm on meillä ollut seksittömiä kausia, kun mulla ollut hormonijuttujen takia välillä ollut seksihalut nollissa. Kumppani sanonut, että kerro sitten kun haluat taas seksiä eikä kysellyt asian perään. Ja sanoi jälkeenpäin, että hänestä oli mukavaa huomata, ettei seksin puute vaikuttanut suhteeseen mitenkään. Halailtiin ja pussailtiin kuitenkin paljon vaikkei seksiä ollut. Mutta meillä ei tosiaan lapsia, niin on paljon aikaa huomioida toista monin tavoin.

Ja naisetkin haluavat seksiä siinä missä miehetkin. Jos omalta mieheltä loppuisi halut kokonaan loppuelämäksi, niin olisi se kyllä minulle aika tuskaisaa, mutta en häntä seksiin kyllä vastoin tahtoaan painostaisi. Ei kai kukaan halua seksiä sellaisen kanssa joka painostaa. Enkä ymmärrä miten kukaan nauttii seksistä sellaisen ihmisen kanssa, joka on painostettu seksihommiin.

Vierailija
35/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen miehen huolenpito on auton renkaiden vaihto. Ja sekin vain siksi että mies olettaa saavansa naiselta vastapalvelukseksi seksiä. Muuta huolenpitoa ei tule. Miehethän ei siedä edes naistaan kipeänä. 

Vierailija
36/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä loppumattomat pettymykset ohjaavat toisenlaiseen toimintaan?

Vierailija
37/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisessa deittailukulttuurissa minkäänlaisen prinsessakohtelun odottaminen on redflag. Eihän miehet halua usein tarjota naisille edes kahveja joten naurattaa ajatus että jotenkin antautumalla miehen huolenpidolle sitä olisi tarjolla. Ei ainkaan paikallisessa kulttuurissa 

Vierailija
38/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rakentuu rakennuspalikoista mitä meillä on käytössä. Se että rakennelmat ei romahda niitä on remontoitava, huollettava ja korjattava säännöllisesti. Tällöin me tiedämme että me välitämme siitä kun pidämme siitä hyvää huolta.

Vierailija
39/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen, nainen tai mies, on vastuussa itsestään, ei siihen mikään tarvitsevuus kuulu.

Paitsi että oikeasti jokainen tarvitsee muita ihmisiä.

Vierailija
40/43 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen miehet "huolehtivat" tyttöystävistän, vaimoistaan ja äideistään ja heitä huomioitiin viikottain ja kaikki merkkipäivät, lahjoin ja huomioinosoituksin, kirjoittivat rakkauskirjeitä, jossa vannottiin kirjallisena ikuista rakkautta ja postikortteja lähetetiin.  Radioon lähetetettiin rakkauslaulutoivomuksia jne. 

Mitä tekee nykymies? 

Minun vanhemmilla oli kukkakauppa, joka työllisti miesten ansiosta useamman työntekijän, kun miehet ostivat viikottain naisilleen kukkia ja kukkakimpun tekeminen oli tarkkaa puhaa.kun puti huomioida naisten lempikukat ja värit. 

Samoin korukauppoja oli joka kadunkulmassa. Vielä 80-90-luvulla miehet kantoivat kaikki kauppakassit, tarjosivat naiselle käsikoukun, avasivat ovet jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän