Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntopyöräilijät: oliko rankka aloittaa taas kausi?

Vierailija
15.03.2026 |

Pari lenkkiä takana ja tuntuu että mummotkin menevät ohitseni. En ole pyöräillyt varmaan neljään kuukauteen.

30 kilsan lenkki ja jalat oli spagettia. 

Kai se tästä pikkuhiljaa taas lähtee.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesän sukkahousut ei mahtuneet enään jalkaan.

M30

Vierailija
2/7 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuossa olohuoneessa kyllä kukaan mennyt ohi kun olen kuntopyörää polkenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuossa olohuoneessa kyllä kukaan mennyt ohi kun olen kuntopyörää polkenut.

Kuntopyöräilijät tarkoittaa varmaan tässä kontekstissa sitä että pyöräily on kuntoilumuoto eikä siirtyminen paikasta toiseen.

Vierailija
4/7 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poljin kuntopyörää kotona joku 2000 km talven aikana. Ihan hyvä kunto on, tänään ulkona poljin 20 km lenkin. Alan käymää aamuisin siika ongella meren rannalla ja tulee 20 km lenkki joka päivä.

Vierailija
5/7 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poljin kuntopyörää kotona joku 2000 km talven aikana. Ihan hyvä kunto on, tänään ulkona poljin 20 km lenkin. Alan käymää aamuisin siika ongella meren rannalla ja tulee 20 km lenkki joka päivä.

Olen huomannut kyllä että kuntopyörä ja ulkona pyöräily oikealla fillarilla ei ole täysin sama asia. Kuormittavat hieman eri tavalla kun oikealla fillarilla pitää hallita kroppaa kokonaisvaltaisesti.

Vierailija
6/7 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin pyöräillyt, nyt eilen käytiin 12-vuotiaan lapsen kanssa 20 kilometrin lenkki. Varmaan lapsen elämän pisin lenkki. Mulle tuli illalla kramppi reiteen telkkarin ääressä, mutta tänään tuntuu että voisi ajella toisen mokoman.

Vierailija
7/7 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Taas kun polkee baariin muutamaksi tunniksi kaljalle ja kastelee lähtiessä tukan vessassa, niin muija on tyytyväinen. Himassa heti yks bisse "kovan lenkin päälle" niin se ei haista niitä baarituoppeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme