Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan jatkuvasti kehuja ulkonäöstäni mutta minua ei lähesty kukaan

Vierailija
15.03.2026 |

Siis minua kehutaan kauniiksi ja seksikkääksi usein, mutta ollessani viihteellä, kukaan ei lähesty vaikka minua kyllä katsellaan. Monta muuta naista lähestytään ja minä jään yksin. Ja olen hymyileväinen ja iloinen, vähän ujohko tosin. 

Olen hoikka, siro, sporttinen ja muodokas. Pitkät hiukset ja huoliteltu ulkonäkö. Ei tatuointeja tai lävistyksiä. Hyvä iho ja hampaat. Pukeudun naisellisesti ja käytän viihteellä korkokenkiä ja Stay up-sukkia ja mekkoja/ vartalonmyötäisiä vaatteita. . Eli hyvin feminiininen ulkoasu ja tukka auki ja hillitty ehostus. 

Olen ujohko, joten tiedostan että mun itse on vaikeaa tehdä aloitteita, varsinkin kun pelkään tulevani torjutuksi. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se menee. Sinua ihaillaan kaukaa, mutta se söpö naapurintyttö vie miehet. Yrität liikaa.

Vierailija
2/5 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle annetaan katsekontaktilla lupa lähestyä, mutta koska et lähesty, niin mies ajattelee ettei sinua kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi tinder tai muu deittisaitti jossa helpompi tutustua kumppaniin?

Vierailija
4/5 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorempana sama tilanne, ulkonäköäni usein kehuttiin mutta en ollut se jonka seuraan herkästi hakeuduttiin. Olin aika seksikäs silloin. Olin melko vähäpuheinen tuntemattomien seurassa. oloni oli vaivautunut. Ehkä se tulkittiin torjuvuudeksi.   Silloin eivät deittisivustot olleet kovin käytettyjä, en tiedä olisinko niistä ollut kiinnostunutkaan.   Olen huomannut, että monilla vaatimattoman näköisillä naisilla käy flaksi jos ovat avoimen ja sosiaalisen oloisia.  Hiljaisilla tarkkailijoilla saattaa olla eri tilanne. 

Vierailija
5/5 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä ujona viestitä miehille tarpeeksi selvästi, kenen soisit lähestyvän. Kaunis ulkonäkösi voi asettaa ekstrapaineita miehille ja siksi hymy ja katsominen silmiin voisivat vakuuttaa, että on turvallista lähestyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi