Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lääkkeitä raskaana olevalle.

Vierailija
28.09.2008 |

Poskiontelon tulehdukseen? Viime yön valvoin kun koski poskionteloihin, tuntui vasemmalla puolella kuin oltaisiin revitty päätä irti, nuhaa ollut jo pitkän aikaa, mutta kuume ei nouse, töihin tosi kiva lähteä rehkimään pää täynnä räkää kun sairaslomaa ei tule, kuinka hyvin ja nopeasti lääkkeet purevat? Ja ovatko vaaraksi sikiölle? Kotikonsteja kivun lievitykseen??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut muutama poskiontelon tulehdus ja ikinä en ole saanut siitä päivääkään sairaslomaa.. Kyllä sinne lääkäriin täytyy mennä, että saa tulehduksen hoidettua pois, mutta lääkäri on vähän omaa luokkaansa.... Lapsellenikin yritti putkeen viime syksynä syöttää 5kuuria korvatulehdukseen lääkkeitä vaikka ei ollut varma onko tulehdusta. Lääkäriäkään en saanut vaihtaa kun sitä kysyin..

Vierailija
2/9 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta HETI apteekista ns. sarvikuono. Eli nenää/onteloita huuhdotaan suolavedellä. Itse pääsin tulehduskierteestä sen avulla. Olen aina vannonut kovien lääkkeiden nimeen, mutta raskausaikana kokeilin tuota ja ihan harmittaa etten aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskiontelontulehdukseen ei tarvita lääkkeitä, tuolla sarvikuonolla se paranee.

Osta HETI apteekista ns. sarvikuono. Eli nenää/onteloita huuhdotaan suolavedellä. Itse pääsin tulehduskierteestä sen avulla. Olen aina vannonut kovien lääkkeiden nimeen, mutta raskausaikana kokeilin tuota ja ihan harmittaa etten aiemmin.

Vierailija
4/9 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kertaakaan ole ollut poskiontelovaivoja sen jälkeen. Kesällä käytän 2 kertaa päivässä: aamulla ja illalla (siitepölyjen huuhtelemiseksi). Talvella kerran vain iltaisin ehkäistäkseni poskiontelon tukkeutumista. Toimii ja on halpa. Tarvitset sarvikuonon lisäksi vain paketillisen _merisuolaa_. Ja valitse sitten se hienokiteinen, ettei tarttee liuottaa niin kuin isoja merisuolarakeita.

Vierailija
5/9 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin itsekin poskiontelotulehduskierteestä eroon sarvikuonolla, vaikka olin aluksi todella skeptinen sen suhteen. Loistava kapistus, oli sitten raskaana tai ei!

T.farmaseutti

Vierailija
6/9 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä käydä ostamassa ja tutustua tuohon vempaimeen, ällöttää vaan ajatus suolavedestä nenässä, mutta jos helpottaa on sen arvoista.

Vierailija
7/9 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei sillä poskiontelotulehdus parane. Ei se vesi mene poskionteloihin saakka. Poskiontelotulehdus aika usein paranee itsestäänkin, mutta tosinaan tarvitaan useampikin lääkekuuri peräkkäin. Vanha kunnon punkteeraus on hyvä konsti, mutta nykyisin monikaan lääkäri ei sitä ala tekemään, koska yksinkertaisesti eivät hallitsee kunnolla sen tekemistä. Sairaslomaa saa kyllä ilman kuumettakin. Eihän kaikille juuri koskaan tule kuumetta, vaikka olisi pahakin tulehdus.

Vierailija
8/9 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina auttanut antihistamiini (zyrteciä olen vikassa kolmanneksessa saanut lääkärien luvalla ottaa) ja panadol.

Vierailija
9/9 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskiontelon tulehduksia voi tulla helpommin raskaanaollessa. Itse sain siihen Amorionia. Minulla on myös ollut lukuisia allergisperäisiä poskiontelontulehduksia, joista osa hoitui antihistamiineilla (en ollut raskaana silloin). Niihin saattanee olla sarvikuonosta apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän