Yllättävä havainto: masentuneiden väsymys ei johdukkaan laiskuudesta
Queenslandin yliopiston ja Minnesotan yliopiston tutkijat ovat havainneet masennusta potevien henkilöiden aivotoiminnan kuluttavan enemmän energiaa kuin ei-masennuksesta kärsivien henkilön aivotoiminta minkä saattaa selittää sen miksi masentuneet kokevat itsensä jatkuvasti väsyneeksi levosta ja nukkumisesta huolimatta:
https://tekniikanmaailma.fi/yllattava-havainto-masentuneiden-aivoista-a…
Kommentit (74)
Juutalaiset huutelee pakanat muut on pakanoita bastard äp ä r i ä ja Ismail tataarit onkin .
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Mestari
Halla-aho?
Noidat pitää kokouksia ! Joka lähtöön noitia . Kyllä täällä masentaa tämän takia kaikkia . Myös noitia masentaa . Yhden kadun varrella on 3 thaiseksi hierontaa ovella lukee suihinotto 50€ . Kyllä se masentaa että noin alas on vajottu budhakin noin alhaalla . Narkomaanit torilla ne on teidän lahjalapsia .
Ollaan taas Irakin alueella YouTube Boney m. Babylon
Mitä enemmän syö sokeria sen huonompi olo .
Olen masentunut lähinnä siksi, että olen niin hemmetin väsynyt. Minulla olisi kyllä kiinnostusta tehdä monia asioita, mutta en vain jaksa ja tunnen itseni äärettömän uupuneeksi joka ikinen hetki vaikka elämäntavat ovat terveelliset.
Nykynuoriso on kohta itse vanhuksia , miten heillä mahtaa pyyhkiä mesennukset vaihdevuosista 50 v. ? Saattaa vitsit vähentyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi turhaan on masentunut, sen kun ottaa itseään niskasta kiinni... sanovat ne, jotka eivät tiedä mistä on kyse.
Mutta pystyt kyllä ottamaan itseäsi niskasta kiinni ja kirjoittamaan kommentteja ja päivystämään täällä palstalla!
Aika monen masennus paranisi, jos saisivat lottovoiton ja ne negatiiviset tekijät poistettua elämästä, jotka masennusta aiheuttaa.
No eipä hei!! Ja tämä yllätti ketä??
hiukkaskiihdytin takaa rapsakat peräpukamat.
No aijaa! Onko joku oikeasti nykypäivänä vielä niin tyhmä, että ajattelee masennuksen olevan pelkkää laiskuutta? No, ehkä ne jotka ovat saaneet kaiken helpolla ja kuvittelevat sitten olevansa parempia, niin kuin se olisi heidän omaa paremmuuttaan. Nämä ovat juuri niitä, jotka sanovat masentuneelle, että "ota itseäsi niskasta kiinni". Tuo on kusipäisintä mitä voi sanoa ja paljastaa vain sanojastaan sen, että ei tiedä hevonkukkuakaan mistä puhuu, ja kelle puhuu. Ja mistä voisi tietääkään, kun ei ole koskaan itse joutunut kokemaan moista, kun on valmiiseen pöytään syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
No aijaa! Onko joku oikeasti nykypäivänä vielä niin tyhmä, että ajattelee masennuksen olevan pelkkää laiskuutta? No, ehkä ne jotka ovat saaneet kaiken helpolla ja kuvittelevat sitten olevansa parempia, niin kuin se olisi heidän omaa paremmuuttaan. Nämä ovat juuri niitä, jotka sanovat masentuneelle, että "ota itseäsi niskasta kiinni". Tuo on kusipäisintä mitä voi sanoa ja paljastaa vain sanojastaan sen, että ei tiedä hevonkukkuakaan mistä puhuu, ja kelle puhuu. Ja mistä voisi tietääkään, kun ei ole koskaan itse joutunut kokemaan moista, kun on valmiiseen pöytään syntynyt.
Usko minua, jotkut noista lauseiden sanojista ovat ihan varmasti olleet masentuneita.
Monesti he eivät kuitenkaan tiedosta, että se, mikä toimii itselle, ei toimi kaikille.
Muslimit huutelee väärä uskoiseksi ja romanit huutelee valkolaiseksi.