Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättävä havainto: masentuneiden väsymys ei johdukkaan laiskuudesta

Vierailija
15.03.2026 |

Queenslandin yliopiston ja Minnesotan yliopiston tutkijat ovat havainneet masennusta potevien henkilöiden aivotoiminnan kuluttavan enemmän energiaa kuin ei-masennuksesta kärsivien henkilön aivotoiminta minkä saattaa selittää sen miksi masentuneet kokevat itsensä jatkuvasti väsyneeksi levosta ja nukkumisesta huolimatta:

https://tekniikanmaailma.fi/yllattava-havainto-masentuneiden-aivoista-a…

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit huutelee väärä uskoiseksi ja romanit huutelee valkolaiseksi.  

Vierailija
62/74 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaiset huutelee pakanat muut on pakanoita bastard äp ä r i ä ja Ismail tataarit onkin . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Mestari 

Halla-aho?

Vierailija
64/74 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noidat pitää kokouksia !   Joka lähtöön noitia .  Kyllä täällä masentaa tämän takia kaikkia .  Myös noitia masentaa .  Yhden kadun varrella on 3 thaiseksi hierontaa ovella lukee suihinotto 50€ .  Kyllä se masentaa että noin alas on vajottu budhakin noin alhaalla . Narkomaanit torilla ne on teidän lahjalapsia .  

Vierailija
65/74 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan taas Irakin alueella YouTube Boney m. Babylon 

Vierailija
66/74 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän syö sokeria sen huonompi olo . 

Vierailija
67/74 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut lähinnä siksi, että olen niin hemmetin väsynyt. Minulla olisi kyllä kiinnostusta tehdä monia asioita, mutta en vain jaksa ja tunnen itseni äärettömän uupuneeksi joka ikinen hetki vaikka elämäntavat ovat terveelliset.

Vierailija
68/74 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoriso on kohta itse vanhuksia , miten heillä mahtaa pyyhkiä mesennukset vaihdevuosista 50 v. ?   Saattaa vitsit vähentyä. 

Vierailija
69/74 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi turhaan on masentunut, sen kun ottaa itseään niskasta kiinni... sanovat ne, jotka eivät tiedä mistä on kyse.

Mutta pystyt kyllä ottamaan itseäsi niskasta kiinni ja kirjoittamaan kommentteja ja päivystämään täällä palstalla!

Vierailija
70/74 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen masennus paranisi, jos saisivat lottovoiton ja ne negatiiviset tekijät poistettua elämästä, jotka masennusta aiheuttaa.

Vierailija
71/74 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä hei!! Ja tämä yllätti ketä??

Vierailija
72/74 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukkaskiihdytin takaa rapsakat peräpukamat.

Vierailija
73/74 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aijaa! Onko joku oikeasti nykypäivänä vielä niin tyhmä, että ajattelee masennuksen olevan pelkkää laiskuutta? No, ehkä ne jotka ovat saaneet kaiken helpolla ja kuvittelevat sitten olevansa parempia, niin kuin se olisi heidän omaa paremmuuttaan. Nämä ovat juuri niitä, jotka sanovat masentuneelle, että "ota itseäsi niskasta kiinni". Tuo on kusipäisintä mitä voi sanoa ja paljastaa vain sanojastaan sen, että ei tiedä hevonkukkuakaan mistä puhuu, ja kelle puhuu. Ja mistä voisi tietääkään, kun ei ole koskaan itse joutunut kokemaan moista, kun on valmiiseen pöytään syntynyt.

Vierailija
74/74 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aijaa! Onko joku oikeasti nykypäivänä vielä niin tyhmä, että ajattelee masennuksen olevan pelkkää laiskuutta? No, ehkä ne jotka ovat saaneet kaiken helpolla ja kuvittelevat sitten olevansa parempia, niin kuin se olisi heidän omaa paremmuuttaan. Nämä ovat juuri niitä, jotka sanovat masentuneelle, että "ota itseäsi niskasta kiinni". Tuo on kusipäisintä mitä voi sanoa ja paljastaa vain sanojastaan sen, että ei tiedä hevonkukkuakaan mistä puhuu, ja kelle puhuu. Ja mistä voisi tietääkään, kun ei ole koskaan itse joutunut kokemaan moista, kun on valmiiseen pöytään syntynyt.

Usko minua, jotkut noista lauseiden sanojista ovat ihan varmasti olleet masentuneita.

Monesti he eivät kuitenkaan tiedosta, että se, mikä toimii itselle, ei toimi kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän