Eipä paljoa tee mieli tehdä lapsia epäreiluun maailmaan.
Jos kaikkia kohdeltaisiin hyvin ja perustarpeet huomioitaisiin esim ruoassa, ravinnossa ja elämän tarpeissa niin ehkä. Liikaa osattomia ja kurjia....köyhiä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään huoleta epäreiluus suomessa ja maailmalla?
Kyllä. Minua. Ja haluan paremman maailman ja Suomen.
Ja se järjestyy sillä että seistään päättäjien selän takana piiska kourassa vaatimassa paljon tekemättä itse mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään huoleta epäreiluus suomessa ja maailmalla?
Kyllä. Minua. Ja haluan paremman maailman ja Suomen.
Ja se järjestyy sillä että seistään päättäjien selän takana piiska kourassa vaatimassa paljon tekemättä itse mitään?
Maassa makaa nälkää ja janoa kauhuissaan huutava lapsi. Poliitikko, sosiologi ja iltapäivälehden kolumnisti käyvät vuorotellen lapsen vieressä kertomassa, kuinka väärin lapsen nälkä on. Sitten ne keksivät vuorotellen toinen toistaan hienompia ruokareseptejä, joilla jonkun pitäisi nälkäistä ruokkia. Siis jonkun muun kuin heidän. Paikalle tulee tuntematon, joka antaa nälkäiselle ämpärillisen vettä ja kuivan leivänkannikan. Poliitikko, sosiologi ja kolumnisti kertovat sen jälkeen, millä kaikilla eri tavoin leivänkannikka on vääränlainen.
Maailma eli me ihmiset olemme olleet aina epäreiluja toisillemme, köyhät/rikkaat ym mutta silti ei en anna vaikuttaa itseeni, koska en pysty sitä muuttamaan. Siispä nautin pikku perheestäni täysillä ja elän omaa elämääni.
Maailma om todellakin epäreilu. Naien saa perheen silloin kun haluaa ja vaikka yksin mutta mies ei välttämättä kelpaa kenellekkään ja joutuu hylkäämään haaveen omasta perheestään.
Vierailija kirjoitti:
Alas sieltä ristiltä ulisemasta. Olet itse sinne kiivennyt ja lyönyt naulat ranteisiisi.
Itse voi lyödä naulan vain yhteen ranteeseen.
Epäreiluja ovat vain suomalaiset miehet jotka jättää lasten hoitaminen yksin naisen vastuulle.
Älkää tehkö. Kokoomuslaiset synnyttää lapsia Suomen armeijaa varten, myös tyttövauvoja.
Yrititkö nyt jotenkin loukata? Lapsia tehdään silkasta itsekkyydestä tyydyttämään niitä omia narsistisia tarpeita, poistamaan yksinäisyyttä, tyydyttämään läheisyyden kaipuuta, yms. Ja kuka nyt on yksin? Kukaan ei täytä jääkaappiani, jne, kun tarjolla ei ole kuin pätkätöitä, jne.