Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla ollut raskausmyrkytys? Olivatko verenpaineet aivan huippukorkeat vai vaan korkeammat kuin yleensä?

Vierailija
04.05.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-> sairaalepoon, muutaman päivän päästä 170/120 ja tuolloin käynnistettiin synnytys. Valkuainen pysytteli yhdellä plussalla, muita oireita ei ollut.

Vierailija
2/5 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä osastolla, kun valkuainen katosi pissasta laitettiin kotiin odottamaan synnytyksen käynnistymistä. Näin rv 38 (synnytys 39+1).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti oli 95/55 tai jotain.. ja sit pompsahti niin sanotusti normaalille tasolle. Valkuaista oli yksi plussaa. Raskaus viikolla 41. Käynnistettiin.

Vierailija
4/5 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkuaista ei ollut ja minulla todettiinkin lievä raskausmyrkytys kaikissa raskauksissa. Olen ollut myös joka kerralla verenpaineen tarkkailussa ja lepohoidossa sairaalassa. Käynnistää ei onneksi ole tarvinnut.

Vierailija
5/5 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei vielä ollut valkuaista, muta ylävatsakivut olivat aivan käsittämättömiä. Olin sairaalassa pari päivää, paineet laskivat ja laittoivat kotiin. Muutaman päivän jälkeen paineet nousivat taas, vatsakipuja oli hieman. Jouduin taas sairaalaan, paineet nousivat vielä siellä, pahimmillaan 180/128. Valkuaista oli aluksi yhdellä plussalla, mutta sitten paheni. Synnytystä käynnistettiin maanantaista perjantaihin, lapsi syntyi lopulta sektiolla heikentyneiden sydänäänten vuoksi.