Mies ei laukea yhdynnässä
Niin. Eli mies ei laukea kuin satunnaisesti penetraatiossa. Sen sijaan usein seksi päättyy siihen että hän runkkaa itsensä loppuun tai minä runkkaan hänet. Pelkään etten varmaan sitten tunnu tarpeeksi hyvältä vaikka mies vakuuttaa toista. Kuvittelin että kumin jättäminen pois auttaisi tilannetta ja niin auttoikin mutta ihan vain hetkeksi ja nyt tilanne on jälleen se että laukeaminen on hankalaa
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ollaan feminismin ytimessä. Yhdyntä on patriarkaalinen sortorakenne ja miehet sikoja, mutta jos mies ei laukeakaan yhdynnässä niin ulina alkaa jälleen.
Syntax error
Vai niin, taas joku ääliömies ulisee kun ei laukea yhdynnässä. Jos kaikki naiset jotka eivät saa orgasmia miehen kanssa, ulisisivat, maailma oli ulinaa täynnä!
Ap on nainen.
Klitorishullu taas vauhdissa.
Ap ei ole Klitoris Hullu, koska aloituksessa ei ole lukemattoman montaa kirjoitusvirhettä.
Miksi puhutte klitorishullusta? Kertoo kyllä teidän vähä-älyisyydestä eikä naisen hulluudesta.
Paha sanoa, joku siinä mättää... Minulla miehenä laukeaminen on ainakin kiinni siitä mitä pään sisällä tapahtuu.
Eli jos nainen ei vaikuta innokkaalta seksissä, laukeaminen kestää kauan. Sitten taas muutama huokaus suoraan korvaan ja saatan tulla heti. Melko sama mitä munalle tuossa hetkessä tehdään, kunhan se jotain stimulaatiota saa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhutte klitorishullusta? Kertoo kyllä teidän vähä-älyisyydestä eikä naisen hulluudesta.
Koska hän on tunnistettava palstajankkaaja, joka kirjoittaa tänne joka päivä vuodesta toiseen samalla tyylillä samasta aiheesta. Ei kyllä ole ihan selväjärkinenkään tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän on tunnistettava palstajankkaaja, joka kirjoittaa tänne joka päivä vuodesta toiseen samalla tyylillä samasta aiheesta. Ei kyllä ole ihan selväjärkinenkään tapaus.
Jep. Ja lisäksi hullu itse ei tajua olevansa hullu. Tämäkin täsmää Klitoris Hulluun.
Ei ole olemassa mitään deatjgrippiä. Toki jos mies on juuri lauennut, niin hän tarvii latautumis ajan. Mutta ei runkkaaminen itsessään ongelmia aiheuta. Minä olen runkannut alle 10 vuotiaasta, eikä minulla ole vielä näin keski ikäisenäkään ongelmia.