Jos et pue pride-paitaa, olet "homo-ongelmainen"
"Julkisuudessa pohditaan, miten Turun Palloseuran olisi työnantajana pitänyt menetellä, kun kävi ilmi, että yksi sen pelaajista ei vakaumuksensa takia halua pukea ylleen työnantajan osoittamaa pride-pelipaitaa"
"Pelaaja ei kuitenkaan ole vakaumuksineen yksin: homo-ongelmaisia työntekijöitä on Suomessa edelleen ja vastaisuudessakin paljon."
Kommentit (44)
Pelaajasopimukset ja pelaajien velvoitteet eivät oikein vastaa tavallisia työsopimuksia. Olisi hassua jos Touhula voisi kaupata lähärin Attendolle.
Miten tämä eroaa siitä että rauhan uskonnon edustajat pakottaa käyttämään burkhaa tai muita vastaavia, sortajan meininkiä tällainen pakottaminen.
Laitan burkhan niin seta jättää rauhaan... ;)
Pitäisi olla vitsi,mutta ei ole...
Vierailija kirjoitti:
Hienoa nähdä Savinaisen tapauksesta että koko maailma on Niilo Nurmen ja Tapio Puolimatkan linjoilla näissä asioissa.
Ketä ne on?
Ei mitään homoja vastaan. Mutta pridepakotusta on.
Sellaisen "homot on ok merkkiä voisin pitää". Toki se tuntuis jotenkin vajaalta. Vähän kuin pitäisin merkkiä, että en vihaa keskisuomalaisia tms.
Siinä vatun lipussa on liikaa juttuja joita en allekirjoita.
Vierailija kirjoitti:
Jos et kannata äärivasemmiston pakottamis- ja vihakulttia, niin joudut julkisesti maalitetuksi.
Vihervasemmisto ja Seta pitäisi määrittää valtion viholliseksi ja kieltää.
Savinainen on tuomittu pahoinpitelystä.
Jos homoilla on ongelma niin se ei ole minun ongelmani
Vierailija kirjoitti:
Minullekin homo on ongelma.
Sori siitä.
Mutta onneksi apua on saatavilla
Homoja pitää painaa papanaaukkoon, niin se vain on.
Pride ei edusta homoja, vaan on pienen, häiriintyneen piirin hallitsema kerho ja yrityksille halpa keino kaunistella mainettaan. Monet Pride-porukan ajamat asiat ovat itse asiassa homovastaisia.
Vierailija kirjoitti:
Savinainen on tuomittu pahoinpitelystä.
Haaveiletko maailmasta, jossa rikoksista tuomituilla ei ole samoja oikeuksia vai miten asia liittyy aiheeseen?
Miten voi kaivata homoja, jos ne eivät voi vähempää kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Pride ei edusta homoja, vaan on pienen, häiriintyneen piirin hallitsema kerho ja yrityksille halpa keino kaunistella mainettaan. Monet Pride-porukan ajamat asiat ovat itse asiassa homovastaisia.
Monet homot haluavat elää hiljaiselämää herättämättä mitään sensaatiota. Eivät pidä prideistien itsensäkorostamisista ja hihhuloinnista.
Ärsyttää kun pride ei edusta persuja mitenkään.
Jännittävää kun olen avoimesti homo, mutta ilmeisesti sitten homo-ongelmainen kun en kirveelläkään laittaisi jotain pridepaitaa päälle.
Ihme kultti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet homot haluavat elää hiljaiselämää herättämättä mitään sensaatiota. Eivät pidä prideistien itsensäkorostamisista ja hihhuloinnista.
Niin. Harva normaali tyyppi haluaa joukkoon, jossa pitää allekirjoittaa ryhmän pomojen jokainen mielipide tai muuttuu itse viholliseksi (jota kohtaan saa luvan kanssa olla homofobinen).
Setalle haaste:
Laitan pridemerkin tai vastaavan pinssin heti kun saatte imaamit ja Suomessa asuvat muut muslimit pitämään niitä.👍
Pride/Seta ei ole enää synonyymi yhdenvertaisuudelle ja vähemmistöjen oikeuksille, vaan vasemmistolainen transsuaktivismin symboli, johon on ympätty mukaan Palestiina-aktivismi, lasten transiuttaminen, sukupuolen itsemäärittely, ilmastopanikointi, pervoilun normalisointi, vegaaniruoka ja muut vassuille rakkaat asiat. Siksi Pride ei ole koko kansan eikä edes koko sateenkaariväen liike. Lisäksi vähemmistöt ovat jo tasavertaisia lain edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Harva normaali tyyppi haluaa joukkoon, jossa pitää allekirjoittaa ryhmän pomojen jokainen mielipide tai muuttuu itse viholliseksi (jota kohtaan saa luvan kanssa olla homofobinen).
Se on kyllä jännä. Ei riitä,että olet 90 prosenttia samaa mieltä, tai 95. Pitää olla 100.
Varmin tapa karkoittaa tavalliset ihmiset. On kuin uusi uskonto tms. Joku käytti sanaa kultti. Mutta joo. Niissähän ei saa ikinä kyseenalaistaa. Ja neuvotaan jättämään oma perhe, jos ne ei allekirjoita kaikkea etc.
On paljon yhtymäkohtia. Ne jotka ovat erimieltä eivät uskalla sanoa mitään, koska canseloidaan tai "shunnataan".
Hienoa nähdä Savinaisen tapauksesta että koko maailma on Niilo Nurmen ja Tapio Puolimatkan linjoilla näissä asioissa.