Millä logiikalla elämä on kallista? Saan 1200 euroa tukia ja
Asun vuokralla kaksiossa, minulla on koira ja oma auto. Harrastan kuntosalia premium kuntosalilla, syön mitä haluan, käyn kerran viikossa ravintolassa/ulkona syömässä, maksan laskuni ja nautin elämästä. Mikä tässä tilanteessa hiertää muita ihmisiä? Niin ja maksan myös opintolainaa jo pois.
Kommentit (6)
Mulla samat tulot mutta en pärjää, lainoihin menee liikaa. Ilman niitä pärjäisin.
Vierailija kirjoitti:
Paska trolli. Yritä edes.
En minä valehtele. Autoni maksoi 2000e, ostin sen käteisellä kun olin vielä töissä. Ehkä se oli se uskomattomin kohta tässä, vai mitä epäilet
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä valehtele. Autoni maksoi 2000e, ostin sen käteisellä kun olin vielä töissä. Ehkä se oli se uskomattomin kohta tässä, vai mitä epäilet
ap
Eli olet nyt ansiosidonnaisella? Kyllä se vielä loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eli olet nyt ansiosidonnaisella? Kyllä se vielä loppuu.
Kela gold. Toimeentulotuki jotain 300 en muista, asumistuki jotain samaa luokkaa ja työttömyystukea 595e. En tarkkoja lukuja muista miten jakautui tukien kohdalla mutta vähän alle 1200e tulee tilille.
ap
Pitkälti se on menojen vaikutusta, että mikä on kallista. Itselläni jää 2000 palkasta lähes poikkeuksetta 500-600 euroa säästöön, asun yksin.