Olen kohta jo vaihdevuosi-iässä, mutta jotkut nuoremmat miehet katsovat
En ymmärrä yhtään.
Tässä on sellainen ero, että nuorena katsoivat myös komeat miehet, mutta nyt katsovat tavalliset nuoremmat miehet. Sellaiset älykön näköiset.
Olen todella tavallisen näköinen nykyisin ja vanhempi, joten ihmettelen syytä katsomiseen. Ketään ei pitäisi kiinnostaa.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa nyt, teitäkään ei kiinnosta yhtään. Miksi sitten jotain random tyyppejä kiinnostaa? Ap
Miksi tyhmyytesi pitäisi kiinnostaa?
Hehku mitä hehkut, viimeisen kerran.
Nyt kyllä kuulostaa siltä, että hehkuminen tai hehkumattomuus on ongelma lähinnä sinulle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppiselle naiselle sopii viisikymppinen mies
Täysin luonnollinen ja normaali ikäero.
(paitsi wanhojen rejekti-haaskojen mielestä)
Seuraava suhteeni on
todennäköisesti 10-15 vuotta
nuorempaan.
Näytämme katukuvassa
simpsakalta
hyväkroppaiselta parilta. 🤔
Olen seurustellut
vuosikymmenen verran
vanhemman kanssa.
Enää en voisi edes harkita.
(Ellei ole Lenny Kravitz 60+,
mutta näyttää 35.. kroppa 25).
Tikki kroppa on tärkeä osa miehen
seksuaalista vetovoimaa.
Myös potenssi.
Stondis sinipillerein ei nappaa.
SORI siitä. -Epateus
Kyllä työmies tarpeensa tekee rummonpaankin läpeen.
Sama juttu, 47v olen. Juurikin tänään tulin ulos urheilukaupasta (ostin voimakuminauhan), niin kun kaarroin kävellen parkkikselta kävelytielle, eikö mun takana siihen parkkikselle autoonsa mennyt joku mies joka kyyläsi pitkään kuin olisi seurannut mua sieltä liikkeestä asti ulos. Kyllä tuli vaivaantunut olo :(
Miksiköhän nuoret ei enää katsele vanhaa katkeraa kärttyistä naista joka ei mitään muuta tee kuin valittaa vaivojaan. Ja eikös se tälläkin palstalla ole moneen kertaan todettu että kun vanhempi haluaa nuorempaa se tarkoittaa ainoastaan sitä että se vanhempi on pedofiili
Nuoret miehet haluavat keski-ikäisiltä naisilta seksiä. Voi ottaa rennosti kun ei pelkoa raskaudesta ja elatusavun maksuista.
#48: Aivan varmasti tämä kulma.
Raha, raha, money, honey.
Ei sitä voi joka suuntaan
siementään mies ruikkia, koska
isyys/elatusvelvollisuudet eli
taloudelliset kustannukset.
Pieni stressi yllärilapsesta
jäytää lakkaamatta.
Toisinaan ison ikäeron parit
rakastuvat toisiinsa
aidosti, huomatkaa tämä.
E
Jokaisella omat mieltymyksensä. Moni tuntemani parikymppinen mies on ihastunut n. 50-v. huoliteltuihin naisiin ja haaveilee heistä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet haluavat keski-ikäisiltä naisilta seksiä. Voi ottaa rennosti kun ei pelkoa raskaudesta ja elatusavun maksuista.
Niin? Onko se huono asia? Sitten haluamme samaa asiaa.
T. Nainen 47v. (naimisissa ja saan kyllä kotonakin, mutta mies jo 50v)
Miksi menopaussi-ikäisillä naisilla iskee usein tämmöinen "vielä minua halutaan" -hätä ja itsetodisteluvaihe päälle?
Ettekö voi hyväksyä tilannettanne ja sitä että parinkymmenen vuoden sisällä/jälkeen lakkaatte olemasta? Olisi minusta arvokkaampaa ja ylevämpää näin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menopaussi-ikäisillä naisilla iskee usein tämmöinen "vielä minua halutaan" -hätä ja itsetodisteluvaihe päälle?
Ettekö voi hyväksyä tilannettanne ja sitä että parinkymmenen vuoden sisällä/jälkeen lakkaatte olemasta? Olisi minusta arvokkaampaa ja ylevämpää näin.
Mikäs hätä tässä, minähän IHMETTELEN, että miksi jotkut nuoremmat tsiigaavat tämän ikäistä naista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemus positiivinen?
Ihan neutraali kokemus, he ovat vain ihmisiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan normisti toimii vielä kroppa, ja saihan esim. Laura Malmivaara lapsen 48 v. Ap
Vierailija kirjoitti:
Täytän tänä vuonna 48 ja kierto ei ole vielä lähtenyt lyhenemään. Odottelen, milloin ensimmäiset esivaihdevuosioireet tulevat.
Sain nuorimman lapseni 41-vuotiaana. Yllätysraskaus ensimmäisestä kierrosta keskimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Kolmannen syntymän yhteydessä laitatin piuhat poikki, koska mielestäni kolme on riittävä lapsiluku meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän tänä vuonna 48 ja kierto ei ole vielä lähtenyt lyhenemään. Odottelen, milloin ensimmäiset esivaihdevuosioireet tulevat.
Sain nuorimman lapseni 41-vuotiaana. Yllätysraskaus ensimmäisestä kierrosta keskimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Kolmannen syntymän yhteydessä laitatin piuhat poikki, koska mielestäni kolme on riittävä lapsiluku meille.
Mullakin on kierto edelleen tasan 28 päivää vaikka ikää on kohta 45. En todellakaan uskaltaisi lähteä leikkimään ilman ehkäisyä.
Nuoret katsoo, että onko tuo jonkun kaverin äiti.
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
Näin omansa ajat sitten löytäneensä ei kiinnitä mitään huomiota mihinkään katseisiin, oletteko sinkkuja? Joskus jään katsomaan jotain ihmistä, jolla on erikoinen tyyli tai joka muistuttaa jotain tuttua, siinä kaikki.