Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kohta jo vaihdevuosi-iässä, mutta jotkut nuoremmat miehet katsovat

Vierailija
14.03.2026 |

En ymmärrä yhtään.

Tässä on sellainen ero, että nuorena katsoivat myös komeat miehet, mutta nyt katsovat tavalliset nuoremmat miehet. Sellaiset älykön näköiset. 

Olen todella tavallisen näköinen nykyisin ja vanhempi, joten ihmettelen syytä katsomiseen. Ketään ei pitäisi kiinnostaa.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin omansa ajat sitten löytäneensä ei kiinnitä mitään huomiota mihinkään katseisiin, oletteko sinkkuja? Joskus jään katsomaan jotain ihmistä, jolla on erikoinen tyyli tai joka muistuttaa jotain tuttua, siinä kaikki.

Vierailija
42/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa nyt, teitäkään ei kiinnosta yhtään. Miksi sitten jotain random tyyppejä kiinnostaa? Ap

Miksi tyhmyytesi pitäisi kiinnostaa?

Hehku mitä hehkut, viimeisen kerran.

Nyt kyllä kuulostaa siltä, että hehkuminen tai hehkumattomuus on ongelma lähinnä sinulle. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppiselle naiselle sopii viisikymppinen mies

Täysin luonnollinen ja normaali ikäero.

(paitsi wanhojen rejekti-haaskojen mielestä)

Vierailija
44/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava suhteeni on

todennäköisesti 10-15 vuotta 

nuorempaan. 

Näytämme katukuvassa

simpsakalta

hyväkroppaiselta parilta. 🤔 

Olen seurustellut 

vuosikymmenen verran 

vanhemman kanssa. 

Enää en voisi edes harkita.

(Ellei ole Lenny Kravitz 60+,

mutta näyttää 35.. kroppa 25).

Tikki kroppa on tärkeä osa miehen

seksuaalista vetovoimaa. 

Myös potenssi.

Stondis sinipillerein ei nappaa.

SORI siitä. -Epateus

Vierailija
45/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työmies tarpeensa tekee rummonpaankin läpeen. 

Vierailija
46/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, 47v olen. Juurikin tänään tulin ulos urheilukaupasta (ostin voimakuminauhan), niin kun kaarroin kävellen parkkikselta kävelytielle, eikö mun takana siihen parkkikselle autoonsa mennyt joku mies joka kyyläsi pitkään kuin olisi seurannut mua sieltä liikkeestä asti ulos. Kyllä tuli vaivaantunut olo :(

Vierailija
47/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän nuoret ei enää katsele vanhaa katkeraa kärttyistä naista joka ei mitään muuta tee kuin valittaa vaivojaan. Ja eikös se tälläkin palstalla ole moneen kertaan todettu että kun vanhempi haluaa nuorempaa se tarkoittaa ainoastaan sitä että se vanhempi on pedofiili

Vierailija
48/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet haluavat keski-ikäisiltä naisilta seksiä. Voi ottaa rennosti kun ei pelkoa raskaudesta ja elatusavun maksuista.

Vierailija
49/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#48: Aivan varmasti tämä kulma.

Raha, raha, money, honey.

Ei sitä voi joka suuntaan 

siementään mies ruikkia, koska

isyys/elatusvelvollisuudet eli

taloudelliset kustannukset.

Pieni stressi yllärilapsesta 

jäytää lakkaamatta.

Toisinaan ison ikäeron parit

rakastuvat toisiinsa 

aidosti, huomatkaa tämä.

E

Vierailija
50/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella omat mieltymyksensä.   Moni tuntemani parikymppinen mies  on ihastunut n. 50-v. huoliteltuihin naisiin ja haaveilee heistä. 

Vierailija
51/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemus positiivinen?

Vierailija
52/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet haluavat keski-ikäisiltä naisilta seksiä. Voi ottaa rennosti kun ei pelkoa raskaudesta ja elatusavun maksuista.

Niin? Onko se huono asia? Sitten haluamme samaa asiaa.

T. Nainen 47v. (naimisissa ja saan kyllä kotonakin, mutta mies jo 50v)

Vierailija
53/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menopaussi-ikäisillä naisilla iskee usein tämmöinen "vielä minua halutaan" -hätä ja itsetodisteluvaihe päälle?

Ettekö voi hyväksyä tilannettanne ja sitä että parinkymmenen vuoden sisällä/jälkeen lakkaatte olemasta? Olisi minusta arvokkaampaa ja ylevämpää näin.

Vierailija
54/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menopaussi-ikäisillä naisilla iskee usein tämmöinen "vielä minua halutaan" -hätä ja itsetodisteluvaihe päälle?

Ettekö voi hyväksyä tilannettanne ja sitä että parinkymmenen vuoden sisällä/jälkeen lakkaatte olemasta? Olisi minusta arvokkaampaa ja ylevämpää näin.

Mikäs hätä tässä, minähän IHMETTELEN, että miksi jotkut nuoremmat tsiigaavat tämän ikäistä naista. Ap

Vierailija
55/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemus positiivinen?

Ihan neutraali kokemus, he ovat vain ihmisiä. Ap

Vierailija
56/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normisti toimii vielä kroppa, ja saihan esim. Laura Malmivaara lapsen 48 v. Ap

Vierailija
57/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän tänä vuonna 48 ja kierto ei ole vielä lähtenyt lyhenemään. Odottelen, milloin ensimmäiset esivaihdevuosioireet tulevat. 

Sain nuorimman lapseni 41-vuotiaana. Yllätysraskaus ensimmäisestä kierrosta keskimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Kolmannen syntymän yhteydessä laitatin piuhat poikki, koska mielestäni kolme on riittävä lapsiluku meille.

Vierailija
58/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän tänä vuonna 48 ja kierto ei ole vielä lähtenyt lyhenemään. Odottelen, milloin ensimmäiset esivaihdevuosioireet tulevat. 

Sain nuorimman lapseni 41-vuotiaana. Yllätysraskaus ensimmäisestä kierrosta keskimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Kolmannen syntymän yhteydessä laitatin piuhat poikki, koska mielestäni kolme on riittävä lapsiluku meille.

Mullakin on kierto edelleen tasan 28 päivää vaikka ikää on kohta 45. En todellakaan uskaltaisi lähteä leikkimään ilman ehkäisyä.

Vierailija
59/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret katsoo, että onko tuo jonkun kaverin äiti.

Vierailija
60/64 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?