Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miami vice paras sarja koskaan, miksei sitä tule telkkarista.

Vierailija
13.03.2026 |

Siis todella paras sarja. Ei ole 15 vuoteen varmaan tullut maksuttomilta kanavilta. Miksei niin vanhaa sarjaa saada näkyviin ilmais kanaville?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki maailman sarjat ei mahdu telkkariin. Lisäksi niiden uusinta maksaa ja luultavasti katsojakunta ei ole niin laaja että kannattaisi sijoittaa.

Ihan otat ja googlaat mistä katsoa Miami Vice, ostat sen palvelun ja saat katsoa mielin määrin.

Problem solved. Elämässä kaikkea ei saa ilmaiseksi.

Vierailija
2/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei täytä nykyisiä kulttuurisia arvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silloin 80-luvulla vai oliko se jo 90-lukua. seurannut tuota sarjaa. En omistanut silloin telkkaria. Nyt voisin ihan uteliaisuudesta katsoa. 

Vierailija
4/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan paska

Vierailija
5/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En silloin 80-luvulla vai oliko se jo 90-lukua. seurannut tuota sarjaa. En omistanut silloin telkkaria. Nyt voisin ihan uteliaisuudesta katsoa. 

Kyllä se 80-luvun sarja oli.

Vierailija
6/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla lestoilla ei ollu telkkareita vielä.

Vierailija
7/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut laittomasti kun ei ole edes suoratoistopalveluissa näkynyt. Yllättävän hyvin kestäneet aikaa, varsinkin johonkin Ritari Ässään verrattuna. 

Vierailija
8/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kaukana kaikkein parhaimmasta sarjasta. Toki viihdyttävä ja onhan tuo iso 80-luvun tyylin luoja ja levittäjä.

Vierailija
9/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa kökköähän se oli jo kasarilla. Uranuurtaja vähän samaan tapaan kuin Twin Peaks muttei niitä nykyään katso pirukaan.

Vierailija
10/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarilla oli paljon huomattavasti parempia poliisisarjoja kuin Miami Vice. Miami Vice oli suosittu vain niiden bikinipimujen takia.

Vierailija
11/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don Johnson oli myös hyvä laulaja. Minulla on ikävä kasaria!!! Haluan takaisin sinne!!! Haluan!!! 

Vierailija
12/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Don Johnson oli myös hyvä laulaja. Minulla on ikävä kasaria!!! Haluan takaisin sinne!!! Haluan!!! 

Don Johnson oli yhtä huono laulaja kuin David Hasselhoff ja Bruce Willis.

Vierailija
13/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaan hyvä sarja. Välillä oli hauskaa ja sitten se synkkä meininki niin se oli todella hyvä sarja koska ei tiennyt mitä tapahtui. Näyttelijät oli parasta mitä koskaan eikä mikään muu poliisi sarja yllä lähellekkään.

Vierailija
14/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verestäpäs muistiasi ja kuuntele vaikka tuupista, löytyy sieltä. Onko sinulla aikakonetta? Myy minulle. 

Vierailija
15/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki maailman sarjat ei mahdu telkkariin. Lisäksi niiden uusinta maksaa ja luultavasti katsojakunta ei ole niin laaja että kannattaisi sijoittaa.

Ihan otat ja googlaat mistä katsoa Miami Vice, ostat sen palvelun ja saat katsoa mielin määrin.

Problem solved. Elämässä kaikkea ei saa ilmaiseksi.

Onneksi Frendit aina mahtuu!

Vierailija
16/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verestäpäs muistiasi ja kuuntele vaikka tuupista, löytyy sieltä. Onko sinulla aikakonetta? Myy minulle. 

Minun ei tarvitse verestää muistiani. Todella terävä muistikuva jäi herrojen laulutaidottomuudesta!

Vierailija
17/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaan hyvä sarja. Välillä oli hauskaa ja sitten se synkkä meininki niin se oli todella hyvä sarja koska ei tiennyt mitä tapahtui. Näyttelijät oli parasta mitä koskaan eikä mikään muu poliisi sarja yllä lähellekkään.

Siinä oli ihan oikeasti kerronnallisesti uusia juttuja, siis siinä miten stooria kuljetettiin. Ja musa. Monissa tv sarjoissa silloin /sitä ennen käytettiin vaan ko. sarjaa varten tehtyä musaa joka saattoi monesti olla aika diipadaapaa. Miami Viceen otettiin sen ajan hittibiisejä, vaikka se tuli maksamaan huomattavasti.

Miami Vice - In The Air Tonight Scene [HD] 

Miami Vice: Russ Ballard - In the Night (Remastered Audio)

Vierailija
18/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras sarja todellakin. Haluaisin nähdä mutta en viitsi maksaa siitä

Vierailija
19/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi ei näytetä kun monella tulisi kasarin paratiisi suomi liikaa mieleen jota kokoomus ei ollut vielä pilannut.

Vierailija
20/45 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ei tarvitse verestää muistiani. Todella terävä muistikuva jäi herrojen laulutaidottomuudesta!

No, ei voi mitään. Muisti se on huonokin muisti. Onko sinulla aikakonetta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä