Mikä on sun mielestä parasta kahvin kanssa?
Omasta mielestäni sacherkakku on parasta kahvin kanssa.
Kommentit (70)
Ennen sai ostaa ISOJA kermamunkkeja ja Isoja mustikkamunkkrja ja vaniljamunkkeja ISOJA nyt ei ole . Ja oikeita keksejä eikä näitä sellulosapuujauhoöljy sotkuja kukaan osta ! Riitan Herkku mustikka kuivia mustikoita päällä kuin rusinat ja mikä tuote seloste ! Öljyjä ja tyhjää. Eipä tarvii ostaa ikinä ! Kurjuus ! Jos ei vanhukset nyt herää uudestaan leipomaan oikeista aineista meillä ei enää ole kunnollista . Nuoriso saa syödä omat kirjat sotkunsa ! Hyi. Kamalaa !!! Pelkkää nostatusainetta ilmaa. Liisteriä näkyy olevan karkeissa nykyään. Keksit. Fasupalatkin haisee jollekin teolliselle .
Jos maa saastuu alkaa vaikuttaa kahviinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen pullapitkopala joka on voilla leivottu.
Tämä. Mä ostin pullapitkoa viime viikolla ja olin pyörtyä. Pullava hillovanilja juttuja saa 2.99 e pitko, mutta tuommoinen voinen peruspitkon PUOLIKAS maksoi saman verran. Pikkasen jäi monttu auki, mutta lähti mukaan, kun en itse jaksanut leipoa.
Kuppi kuumaa ja peruspullaa dipattuna! Oijoi.
Seuraavana päivänä sitten vähän huluttelin ja sipasin oivariinia viipaleen päälle ja sokeria ripsuttelin, niinkuin lapsena. Herkkua.
Tuntuu, että nykyään edulliset kahvit on korviketta. Kunnon kahvi on aamun luksus. Iltapäivän kruunaa kunnon tee.
Banaanileivos. Sellainen höttönen se taikinaosuus ja pinnassa keltainen kuorrutus, välissä oli jotain kreemiä kai.
Tuore, pehmeä pulla tai munkki.
Myös esim. Kakkupala tai sämpylä hyvillä täytteillä.
En kaipaa mitään kahvin kanssa. Paitsi rasvaista maitoa/kermaa/kauramaitoa.
Tallinnalainen napoleon-torttu, jossa on rapeaa taikinaa, ei pehmeää sokerikakkumaista.
Itse leivottu lämmin iso korvapuusti. Tai sitten pala kunnon suklaakakkua.😋
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen Hellaksen Royal, jossa oli tummaa ja maitosuklaata. Sen jälkeen en ole löytänyt mitään tilalle.
Voisit kokeilla: Lindt Excellence, fusion 70% cocoa & milk. Suklaalevy, jossa tumma yhdistettynä maitosuklaakerrokseen. Maku ei ole tuo aivan sama, mutta mielestäni on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saisi kidesokerilla koristeltua kilopitkoa? Sitä ei näy kaupoissa nyt ja on tullut hirveä himo siihen. Ennen on Fazerilla ainakin ollut sellainen valikoimassaan, kai.
Tuolla Korian leipomolla näyttäisi olevan, mutta eivät taida tuoda pääkaupunkiseudulle. https://korianleipomo.fi/tuote/kilopitko/
JÄÄTELÖ!
Ei toki ihan kaikki maut, mutta esim. vanilja, suklaa, kinuski
Mun mielestä muki tai kahvikuppi. Tai jos kahvi vielä papuna tai jauheena, kahvimylly, kahvinkeitin, vesi ja suodatinpussi