Mitä herkkua ostaisin huomenna?
Ajattelin herkutella. Oisko joku karamelli hyvä ja pitempi kestoisempi herkku? Leivonnaiset yms menee nopeasti muutamassa sekunneissa ja taaseen karkit viipyilee pitempään suussa.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Big Arch ja päälle Ben & Jerrys
Itse aion tehdä näin. T. N BMI20
Miksi koit tärkeäksi tuoda painoindeksin tähän?
Vierailija kirjoitti:
Pashaa. Söin just iltapalaksi sellaisen.
Minulla tulee pyttyyn joka päivä "pashaa" ostamattakin.
Irttiksiä pussi täyteen sittarista
Fasupaloja, suklaata, Kouvolan lakua, Aino-jäätelöä, Aakkosia, mutakakkua, Pantteri supermix. Noilla on hyvä aloittaa.
Minä ostan kahvipullat ja juon kaverin kanssa kahvit.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan kahvipullat ja juon kaverin kanssa kahvit.
Mulla on jätskiä ja mansikoita pakkasessa ja pullaakin on päiväkahville.
Vierailija kirjoitti:
HS: Kohta vain prosentti viisikymppisistä pystyy fyysisiin töihin 🐷
Kohta vain prosentti viisikymppisistä pystyy fyysisiin töihin ellei juuri julkaistu indeksi toimi
Suomalaisten kunto on rapautunut vuosikymmenten ajan.
https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011876308.html
Jo 1,2 miljoonaa lihavaa suomalaista aikuista (lähde: THL), niin eihän tuo ihme ole : D
Tällä hetkellä noin kaksi kolmasosaa suomalaisista miehistä on ylipainoisia tai lihavia. Tilanteeseen ei ole nykymenolla odotettavissa helpotusta. Painon lisääntyessä suomalaisten kunto heikkenee.
"Lihavuus lisääntyy, juoksutestien tulokset heikkenevät ja ylipainosta johtuvia sairauksia on koko ajan enemmän."
https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011876308.html
"Lihavuuden yleisyys on yli 20-vuotiailla naisilla 30 ja miehillä 27 prosenttia. Lähes joka toisella naisella (48 %) ja miehellä (44 %) on vyötärölihavuutta." -THL
Ja nyt sitte!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pashaa. Söin just iltapalaksi sellaisen.
Minulla tulee pyttyyn joka päivä "pashaa" ostamattakin.
Se ei ole pashaa vaan paksaa...tämän suvun slangilla. Mutta vastaus mitä herkkua on jotain ökymakeeta viiniä tai likööriä. Jää kyllä ostamatta kun fyrkat vähissä näköjään ikuisesti. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Jäägermeisteriä ja fireballia ja vana tallinnaa
M20
Fireball on ihan hirveän makuista. Enkä pidä alkoholia herkkuna vaan nautintoaineena. Huono mutta laillinen nautintoaine.
Se tunne suussa on kyllä aika hirveä, kun on imeskellyt ja rouskuttanut melkein koko pussin.😂