Farmi Suomi 2026 OFFICIAL
Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1106)
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto vissiin haluaa, että naiset voittaa, mutta minä ainakin lopetan katsomisen, ei kiinnosta tippaakaan nuo juonittelevat a kat. Sitä ne on ollut ohjelman alusta saakka.
Mitä tuolla ohjelmassa tekee tuo japanilainen, jolla meidän maan kieli on hukassa.
Kas kun nelonen ei laita uutisten lukijaksi suomen kieltä osaamatonta.
Hei hei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei saa käyttää etuja Kirsin mielestä, mutta kas kummaa kun itse on areenalla tekee pelistä täysin epäreilun vaikka saa tasoitusta muutenkin. Lisäksi Villen sokkonaulaus oli huijausta ja olisi pitänyt diskata.
Kirsi syyllistää muita pelaamisesta, vaikka itse todellakin pelaa. Manipuloija ja uhriutuja.
Naiset ovat manipuloineet miehiä jo ensimmäisestä päivästä lähtien. Naiset juonittelee suu vaahdossa, ivallisesti nauravat miehille.
Ja sitten japanilainen hiiteen tuolta farmilta.
Älä viitsi! Miehet Jucci etunrnässä juonittelevat ihan samalla tavalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannika on kaksnaamainen tyyppi.
Vastenmielistä katsottavaa!
Hyi! Sinä olet!
Täällä joku nais farmilainen ei tykkää kun sitä moititaan, vaan laittaa mielipiteitään tälle palstalle.
Häpeäisivät mieluimmin. He ovat kuitenkin meidän olo huoneessa.
Luuletko, että he olisivat tällä palstalla? Sinulla on harhoja!
Minä lopetan tähän päivään farmin katsomisen. En viitsi katsoa nais ihmisten juonittelua ja suurta pelaamista. Ja korviin käy, kun yks niistä ei osaa suomen kieltä.
Tämä on tosi, että siellä farmilla on miehiä laitettu halvasta ja suoraan pilkattu.
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetan tähän päivään farmin katsomisen. En viitsi katsoa nais ihmisten juonittelua ja suurta pelaamista. Ja korviin käy, kun yks niistä ei osaa suomen kieltä.
Tämä on tosi, että siellä farmilla on miehiä laitettu halvasta ja suoraan pilkattu.
Hei hei! Älä kuitenkaan katkeroidu! 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville on torpparina jaksossa 12, nimeää Kirsin kaksintaisteluun, valitettavasti lajiksi tulee tieto, koska voima ja taito olivat jaksossa 11.
Siinä tullaan näkemään Kirsin todellinen luonne, kun valitsee vastustajaksi Juccin tai Norikon, näillä molemmilla suomen kieli hiukan hakusessa.
Miten kielen osaaminen on haitaksi? Jos tuonne lähtee, pitää ymmärtää säännöt, siellä on Farmi kirja mitä lukea, ja josta löytyy vastaukset tietokisaan, kaikki osallistujat tietävät tämän. Noriko on ainakin kirjaa plarannut. ELLEI Jucci ole Farmi kirjaa lukenut, kun ei ole juonimiseltaan ja selän takana haukkumisiltaan ehtinyt, niin Voivoi... Jucci on asunut Suomessa vuosikymmenet ja puhuu aivan hyvää Suomea.
Eikö tuolla aiemmin kirjoitettu, että Norikolla on kultamuna?
Muna käytettiin jaksossa 11, siksi Noriko on vapaata riistaa jaksossa 12.
No nytkö tuota vapaamatkustajaa pitäisi alkaa säälimään, kun arvuutellaan, ketä Kirsi saattaa haastaa. Kai se tieto on valittava, jos muu ei ole mahdollia, koska voima ja taito olivat jaksossa 11. Mitä vaihtoehtoja Kirsillä on, tai kellään muullakaan, joka olisi hänen sijassaan? Tähän saakka Norikoa on pääasiassa sätitty, kun on päässyt vapaamatkustajana näin pitkälle?
Hyi, että minä inhoan tuota Norikoa. Sanoo typerys, että miehet pois. Kuinka kehtaa.
Itse Noriko on väärässä paikassa. Kyllä tuonne farmille olisi saatu suomalaisiakin, että ei olisi tarvinnut ulkomailta hankkia osallistujaa.
Älä jaksa.
Miksi suositaan samoja torppareita, yleensä naispuoleisia. Joku ei pääse torppariksi ja joku toinen alituiseen. Aika epäreilua. Poistunut ihminen valehtelee lähtiessään, laitan sitten sinut torppariksi, mikä on valhetta, jota nämä naispuoleiset harrastaakin, siis valehtelua.
Tuo Jannica, suomen ruotsalainen, ei ymmärrä edes jokaista sanaa, mitä pehtoori sille sanoo.
Kysyy pehtoorilta, mikä on veräjä. Mikä julkkis on tuo Jannica, en koskaan ole kuullut kyseisen ihmisen edes nimeä.
Joku tiktok vaikuttaja. Se Janica on tuntematon varmasti monelle. En seuraa tiktokkia.
Ei se ole ammatti, ehkä joku harrastus. En tiedä. Laittaisivat edes sellaisen torppariksi, joka ymmärtää kunnolla suomenkieltä myös ymmärtää sitä.
Ja toinen asia, ei samoja peräperään. Jotain ihmistä suositaan. Tasan ei käy onnen lahjat.
Juontaja täysin puolueellinen vetää räikeästi naisten puolta,vaihtaa jos vielä ens vuonna tulee tämä ohjelma.
Olipas eilen ruudun puolella harvinaisen epäreilu kisa. Sinällään hassua, että koko kauden Kirsi sanonut epäreiluudesta, mutta itse ei sitten epäröi käyttää kaikkia keinoja voittaakseen. Noin paljon tasotusta ei ole enää reilua. Kokoeroa ei kuitenkaan paljoa noilla kilpailijoilla ollut.
Harmittaa jos tuotantoyhtiö oikeasti ohjailee näitä. Kivempi olis ihan oikea ja reilu kisaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Olipas eilen ruudun puolella harvinaisen epäreilu kisa. Sinällään hassua, että koko kauden Kirsi sanonut epäreiluudesta, mutta itse ei sitten epäröi käyttää kaikkia keinoja voittaakseen. Noin paljon tasotusta ei ole enää reilua. Kokoeroa ei kuitenkaan paljoa noilla kilpailijoilla ollut.
Harmittaa jos tuotantoyhtiö oikeasti ohjailee näitä. Kivempi olis ihan oikea ja reilu kisaaminen.
Oli kyllä varsinainen oikeusmurha. Tidjan ja Jucci kisaavat vielä keskenään, voittaja palaa farmille, mahdollisesti Tidjan saa uuden tilaisuuden Kirsiä vastaan!
Miten kävi eilisen loppujaksossa? En nähnyt loppua sattuneestä syystä ja nyt en tiedä kuka putosi?
Vierailija kirjoitti:
Miten kävi eilisen loppujaksossa? En nähnyt loppua sattuneestä syystä ja nyt en tiedä kuka putosi?
Katso Ruutu palvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Ville on torpparina jaksossa 12, nimeää Kirsin kaksintaisteluun, valitettavasti lajiksi tulee tieto, koska voima ja taito olivat jaksossa 11.
Siinä tullaan näkemään Kirsin todellinen luonne, kun valitsee vastustajaksi Juccin tai Norikon, näillä molemmilla suomen kieli hiukan hakusessa.
Ai jaa. Heittikö Jucci Todjanin luiskaan? Eihän se kieli vaikuta mitenkään siihen että tietääkö asioita. Se on ihan yleissivistyksestä kyse ja farmilla opitusta. Siellähän sai Antonio Floreskin anteeksi kielen takia vaikka mitä. Farmi on kilpailu! Ja vain 1 voi sen voittaa.
Hyvä, että naiset menee finaaliin.🤩
Vierailija kirjoitti:
Joku tiktok vaikuttaja. Se Janica on tuntematon varmasti monelle. En seuraa tiktokkia.
Ei se ole ammatti, ehkä joku harrastus. En tiedä. Laittaisivat edes sellaisen torppariksi, joka ymmärtää kunnolla suomenkieltä myös ymmärtää sitä.
Ja toinen asia, ei samoja peräperään. Jotain ihmistä suositaan. Tasan ei käy onnen lahjat.
Kova hinku sillä on näkyä joka puolella.
Jannica on selkeesti vienyt jonkun ruman naisen miehen, sen verran tympeetä läppää se tänne tuuttaa :D
Kiva nähdä tää kausi kun naiset pärjää paremmin kuin miehet
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että naiset menee finaaliin.🤩
Finaalissa kaksi miestä ja yksi nainen.
Tuotanto vissiin haluaa, että naiset voittaa, mutta minä ainakin lopetan katsomisen, ei kiinnosta tippaakaan nuo juonittelevat a kat. Sitä ne on ollut ohjelman alusta saakka.
Mitä tuolla ohjelmassa tekee tuo japanilainen, jolla meidän maan kieli on hukassa.
Kas kun nelonen ei laita uutisten lukijaksi suomen kieltä osaamatonta.