Yksin festareille
Heippa siskot!
Mitä tekisitte tässä tilanteessa:
Olen tässä kevään aikana puhunut ja vihjaillut että haluaisin yhdeksi päiväksi yksille festareille. Koska tämä päivä olisi arkipäivä, niin miehen pitäisi olla lapsen kanssa vain ilta. Tulisin yöllä kotiin.
Eilen sitten kysyin mieheltä suoraan, että mitä hän on mieltä; voinko mennä ja olisiko hän muksun (4v.) kanssa illan?
Mies otti kysymyksen hiukan huumorilla ja virnisteli, että uskaltaakohan minua päästää. Suoraa vastausta en saanut.
En kuitenkaan usko, että olisi mustis. Noin muuten voin vapaasti käydä ravintolassa ystävien kanssa ym. ilman mitään ongelmia. Sama tietenkin päinvastoin, joten minusta meillä on luottamus kunnossa.
Tuntuu typerältä tivata asiaa uudestaan kuin pikkulapsi, mutta en voi tietenkään lähteä tuosta noin vain ellei asiaa ole etukäteen sovittu selkeästi.
Tällä hetkellä tekisi mieleni marttyyrimaisesti jättää menemättä ja osoittaa mieltä asian tiimoilta, mutta se vasta lapsellista käytöstä olisikin.
Miten te hoitaisitte asian?
Kommentit (4)
Ehkä miehesi ei ajatellut sinun olevan tosissasi.
Minäkin olen käynyt yksin festareilla, koska mies inhoaa musiikkia, josta minä pidän.
Kyseisenä päivänä esiintyy bändi, joka ei kovin tiiviiseen tahtiin Suomessa keikkaile ja josta pidän. En ole aiemmin sitä nähnyt livenä :)
Ärsyttävää kuitenkin tuo miehen suhtautuminen. Toivottavasti asiasta ei tule riitaa...
ap
Vierailija:
Kyseisenä päivänä esiintyy bändi, joka ei kovin tiiviiseen tahtiin Suomessa keikkaile ja josta pidän. En ole aiemmin sitä nähnyt livenä :)
Sitten toisaalta jos tuo tarkoittaa Himiä, niin varaudu siihen että koko vaivannäkö on ihan turhaa ja Ville on kännissä niin kuin Lontoon keikalla ennen vappua eikä muista sanoja ja saarnaa sekavia sen sijaan että laulaisi. Samahan oli Provinssissa viime kesänä.
älä nyt ainakaan jätä ton takia menemättä, se on epäreilua teitä molempia kohtaan